ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ
Πρόσφατα ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς ξανάρχισε να λειτουργεί. Είχε καθαιρεθεί το 2007 από την κρατούσα Εκκλησία επειδή διέκοψε το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου εξ αιτίας της αιρέσεως του οικουμενισμού. Όμως ο Άγιος Κελεστίνος Ρώμης μας λέει πως καμία ποινή δεν ισχύει από φορέα της αίρεσης ή κοινωνούντα με αυτόν προς ορθόδοξο υφιστάμενό του που διακόπτει το μνημόσυνό του (περίπτωση Νεστορίου, MANSI 4, 1045). Γι' αυτό και όσοι δικοί μας κληρικοί (που από το νέο ημερολόγιο γύρισαν στο παλαιό) όταν διέκοπταν κοινωνία εξαιτίας του οικουμενισμού δεν δεχόντουσαν την καθαίρεση και συνέχιζαν να λειτουργούν. Ο π. Ευθύμιος για λόγους που εκείνος γνωρίζει (διότι πουθενά στην εκκλησιαστική ιστορία δεν υπάρχει παρόμοια περίπτωση) δέχτηκε την καθαίρεσή του και δεν λειτουργούσε. Πρόσφατα λοιπόν όπως είπαμε, μετέβη στην Σερβία στον επίσης διωκόμενο Επίσκοπο Ράσκας Αρτέμιο για να ζητήσει τη γνώμη του για το ζήτημα της καθαιρέσεώς του. Η γνωμοδότηση του Επισκόπου Αρτεμίου και της περί αυτόν Συνάξεως. Ο Επίσκοπος Αρτέμιος τον αποκατέστησε και έτσι ο π. Ευθύμιος επανήλθε στα ιερατικά του καθήκοντα προς ευφροσύνη των πνευματικών του παιδιών, αλλά και χαρά και των νουνεχών αδελφών του Παλαιού ημερολογίου, αφού πλέον δημιουργήθηκε άλλη μία εστία αντίστασης και έτσι δεν θα αναγκάζονται οι περί τον π. Ευθύμιο αποτειχισμένοι αδερφοί του νέου ημερολογίου να μένουν αλειτούργητοι, ούτε στην χειρότερη περίπτωση να κοινωνούν με κοινωνούντες με τους οικουμενιστές. Ο αντιαιρετικός αγώνας έτσι γιγαντώνεται και αυτό που απομένει πλέον είναι τουλάχιστον να υπάρξει μία κοινή δράση ενόψει της επικίνδυνης εξελίξεως της λεγόμενης Οικουμενικής Κινήσεως. Αγκάθι σε μια τέτοιου είδους ενότητα είναι φαινομενικά το Ημερολογιακό. Και θα εξηγηθεί παρακάτω γιατί λέω φαινομενικά. Ο π. Ευθύμιος αποτελεί τη μοναδική περίπτωση αντιοικουμενιστού, ο οποίος αποσυνδέει το Ημερολογιακό ζήτημα από τον Οικουμενισμό. Όλοι οι αντιοικουμενιστές του νέου ημερολογίου στο παρελθόν, ασχέτως αν αποτειχίστηκαν και ακολούθησαν το παλαιό ημερολόγιο (ενδεικτικά μνημονεύω Επισκόπο Κυπριανό Κουτσούμπα, π. Θεοδώρητο Μαύρο, Αριστοτέλη Δελήμπαση) ή όχι (όπως ο Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος, ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης κ.α.) όλοι ανεξαιρέτως θεωρούσαν την εισαγωγή του νέου ημερολογίου καινοτομία η οποία εξυπηρέτησε τα οικουμενιστικά σχέδια και η οποία επέφερε δυνάμει σχίσμα. Ο π. Ευθύμιος δυστυχώς επαναλαμβάνει, πιο εμπλουτισμένα όμως, τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα τα οποία ανέπτυξε κατά το παρελθόν ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και πρωτεργάτης της καινοτομίας, των οποίων βασικός άξονας είναι η ορθή εκ πρώτης όψεως, αλλά παραπλανητική, φράση "το ημερολόγιο δεν αποτελεί δόγμα". Θεωρούμε όμως ότι το πραγματικό αγκάθι, όπως προείπαμε, δεν είναι το Ημερολογιακό. Είναι οι ίδιοι οι "παλαιοημερολογίτες". Με τόσο λάσπη, από τη μία, που έχουν δεχτεί τόσο χρόνια από νεοημερολογίτες επισκόπους, γεροντάδες και θεολόγους, αλλά από την άλλη και εξαιτίας του φανατισμού ορισμένων αδελφών μας, που διακατέχονται από ζήλο χωρίς επίγνωση, όσο φυσικά και από την εκκλησιολογική παρατροπή της πλειοψηφίας των "παλαιοημερολογιτών" επισκόπων και την εξ αυτής δημιουργηθείσα πολυδιάσπαση, οι "παλαιοημερολογίτες" αποτελούν για τους περί τον π. Ευθύμιο αδελφούς μας ίσως τους πλέον αντιπαθείς ανθρώπους. Αν υποθετικά μιλώντας με σχολικούς όρους τους δίναμε ως θέμα στο μάθημα των εικαστικών το "Ζωγραφίζω έναν παλαιοημερολογίτη", οι ζωγραφιές τους πιστεύω πως θα έκαναν τον Πικάσο να φαντάζει αληθινός καλλιτέχνης. Αυτήν την εντύπωση μας έχουν δώσει. Και αυτά ακριβώς τα συναισθήματα (εν μέρει δικαιολογημένα αν σκεφτεί κανείς και την αφιλάδελφη συμπεριφορά πολλών "παλαιοημερολογιτών" απέναντί τους) που γεννούν τον τρόμο μήπως χαρακτηριστούν από τους άλλους νεοημερολογίτες ως "παλαιοημερολογίτες" είναι η πραγματική αιτία που ο π. Ευθύμιος μπήκε σε τόσο κόπο ώστε να προσπαθήσει να αποδείξει ότι το Ημερολόγιο είναι παρωνυχίδα. Από αυτόν ακριβώς τον τρόμο διακατεχόταν και ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος βλέποντας τα οικουμενιστικά σημεία και τέρατα του Αθηναγόρα είχε πει: "Αχ, να μην υπήρχαν αυτοί οι παλαιοημερολογίτες και θα έβλεπες τί θα έκανα!" (μαρτυρία Αθ. Σακαρέλλου). Κρίμα όμως! Όσο και αν προσπαθούν ο π. Ευθύμιος και οι συν αυτώ αδελφοί να μην αφήσουν καμμία υπόνοια ότι είναι και αυτοί "παλαιοημερολογίτες", δηλαδή καθυστερημένοι, ημερολάτρες, φανατικοί, αμόρφωτοι, όσο λέω κι αν προσπαθούν να αποδείξουν ότι αυτοί βαδίζουν την ορθή οδό και δεν έχουν καμία σχέση με εμάς τους τελώνηδες, που δήθεν αλληλοαναθεματιζόμαστε και αλληλομισιούμαστε, οι κοινοί μας αντίπαλοι έχουν άλλη γνώμη. Τόσο οι οικουμενιστές (ΕΔΩ), όσο και οι δήθεν αντιοικουμενιστές που κοινωνούν όμως με τους οικουμενιστές για να μην ...φύγουν από την Εκκλησία (ΕΔΩ), αλλά ακόμη και αυτοί οι αδιάφοροι δημοσιογράφοι (ΕΔΩ), ήδη μας έχουν βάλει στο ίδιο τσουβάλι. Είτε μας αρέσει είτε όχι είμαστε όλοι μας για τον κόσμο φονταμενταλιστές, ταλιμπάν, σχισματικοί και ότι άλλοι φυτεύει ο διάβολος στα μυαλά τους. Είδατε λοιπόν πως ο π. Ευθύμιος με τους περί αυτόν αδελφούς τους φέρνει σιγά σιγά ο Χριστός μαζί μας! Όσο και να μας απεχθάνονται σε μας θα τους στείλει ο Κύριος. Τα σημάδια είναι ολοφάνερα. Κατηγορούσαν τους "παλαιοημερολογίτες" επισκόπους για τις υπερόριες χειροτονίες; Υπερορίως έλαβε την αποκατάσταση ο π. Ευθύμιος. Κατηγορούσαν το παλαιό ημερολόγιο; Παλαιοημερολογίτης επίσκοπος απεφάνθη για το ζήτημά τους. Ο Χριστός μας, κάνει κουμάντο αδέλφια, όχι εμείς. Αυτός επέτρεψε και την καινοτομία του νέου ημερολογίου, ώστε από το μικρό, αλλά εμφανές στον απλό λαό, παράπτωμα, να αποτραπεί το μεγάλο έγκλημα της αιρέσεως, που ήδη θα είχε επιτελεστεί διαβρώνοντας την Ορθοδοξία, αν δεν υπήρχαν αυτοί οι "μουτζαχεντίν" οι "παλαιοημερολογίτες". Αν υποθέσουμε όμως πως οι αδελφοί μας του π. Ευθυμίου, δεν έχουν κάτι με τους "παλαιοημερολογίτες", αλλά όντως το αγκάθι είναι το Ημερολογιακό ζήτημα, τώρα είναι η ώρα για να το συζητήσουμε. Σοβαρά, διεξοδικά και με επιχειρήματα, χωρίς αφορισμούς και εντάσεις, με σκοπό την ωφέλεια των φιλαληθών. Αξίζει να ζητηθεί και η γνώμη του Επισκόπου Αρτεμίου για το Ημερολογιακό ζήτημα, γιατί η Εκκλησία της Σερβίας δεν δέχτηκε το νέο ημερολόγιο και αν θα το ακολουθούσε ή όχι και γιατί. Εν κατακλείδι, ευχόμαστε καλή διακονία στον π. Ευθύμιο, καλή δύναμη στους αγωνιζομένους αδελφούς μας και τους ευχόμαστε να μην πτοηθούν από τους αντιπάλους μας, αλλά γενναίως να φέρουν τον ονειδισμό του Κυρίου.
Νικόλαος, "παλαιοημερολογίτης" και αμαρτωλός
ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΚΑΗ ΠΟΘΟ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΜΑΣ! ΕΙΘΕ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ!
1 σχόλιο :
Ομιλία, θρησκευτικά σχολια του Ιερομόναχου π. Ευθύμιου Τρικαμηνά κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Σερβία (10/3/2013), όπου συλλειτούργησε με τον διωκόμενο Επίσκοπο Ράσκας Αρτέμιο. Ο Σεβασμιότατος του προσφέρει Σταυρό δίνοντας τον λόγο στον π. Ευθυμιο. ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ: http://youtu.be/UBUoEGmKg3Q .
Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς κάνει θρησκευτικά σχόλια σχετικά την άδικη και αντικανονική καθαίρεση του και ο Επίσκοπος Αρτέμιος μεταφράζει αυτά τα θρησκευτικά σχόλια στο διωκόμενο ποίμνιο του.
Περισσότερα σχόλια μπορείτε να δείτε στο: http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3.html
Αγάπη πού δεν περιέχει μέσα την Αλήθεια του Χριστού είναι ψεύτικη αγάπη.
ΑΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΜΕ ΑΝΑΓΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΟΓΜΑ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ... ΕΝΩ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ, ΠΑΤΗΡ, ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ... Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΝΕΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΡΙΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ "ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ" ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ...
ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΗ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ...
"Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν", του Iερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, Degiorgio εκδόσεις, Τρίκαλα 2012. (Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν http://www.freevolition.gr/15.pdf )
"Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ http://youtu.be/vdx11IBJrc8 (ΒΙΝΤΕΟ)"
Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού
(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ)
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ" από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm (συμπληρωμένο)
Δημοσίευση σχολίου