Για να δούμε τι έγινε στην εκκλησία του Νέου.
1ον - Προδοσία. Το 1948 γίνεται ιδρυτικό (!) μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ). Μια οργάνωση ή καλύτερα ένα συνονθύλευμα αιρέσεων, όπου συμμετέχουν πολλές ''χριστιανικές'' αιρέσεις. Στο καταστατικό του ορίζεται ρητά ότι τάχα καμμιά Εκκλησία δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια, αλλά όλες έχουν μέρος της αλήθειας και όλη η αλήθεια θα προκύψει από την ένωση των εκκλησιών. Είναι η περίφημη παναιρετική ''θεωρία των κλάδων''. Δηλαδή το σώμα του Χριστού είναι κομμάτια και αφού ο Χριστός δεν μπορεί να το συναρμολογήσει μόνος του, αποφάσισαν να το κάνουν οι άνθρωποι. Όποιος συμμετέχει στο ΠΣΕ ομολογεί ότι η Εκκλησία δεν είναι η Μία που ομολογούμε στο Πιστεύω.
2ον - Αποστασία. Τον Δεκέμβριο του 1965 έγινε η άρση των αναθεμάτων μεταξύ Ρώμης και Κωνσταντινούπολεως. Ομολογεί και δηλώνει, η εκκλησία του Νέου Ημερολογίου ότι για 1.000 περίπου χρόνια η Ορθοδοξία ήταν πλανεμένη και τώρα ήρθαν αυτοί να την βάλουν στο σωστό δρόμο. ότι δηλαδή όλες οι Οικουμενικές, Πανορθόδοξες και Τοπικές Σύνοδοι ήταν πλανεμένες και ληστρικές και μας απέκοψαν από τους άλλους, κυρίως τους δυτικούς, χριστιανούς αδελφούς μας, (αλλά και στην συνέχεια, όπως αυτό έγινε στην πράξη και απο τους Αρειανιστές, Νεστοριανούς, Μονοφυσίτες, Εικονομάχους,. Προτεστάντες και άλλους ων ουκ έστιν αριθμός)!
Και τώρα ήρθε η ώρα να ενωθούμε και να αγαπηθούμε στο όνομα του ενός Θεού,
- που δεν είναι ανάγκη τριαδικός, αφού δεν πρεσβεύουν το ίδιο και άλλοι αδελφοί μας,
- που η Μητέρα του Χριστού δεν είναι Αειπάρθενος και Θεοτόκος,
- που δεν υπάρχουν μυστήρια, ούτε άγιοι.
Επίσης δηλώνει και ομολογεί ότι οι μεγάλοι Πατέρες και Άγιοι της Εκκλησίας μας ήταν πλανεμένοι, αφού αυτοί πρωτοστάτησαν στις αποφάσεις για τον αναθεματισμό και την αποκοπή των αιρέσεων.
Δηλαδή ο Μέγας Κωνσταντίνος, ο Άγιος Νικόλαος, ο Μέγας Αθανάσιος, οι Καππαδόκες Πατέρες, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ο Μέγας Μάρκος ο Ευγενικός και τόσοι άλλοι, δεν ήταν παρά εμπαθείς άνθρωποι, που τάχα έτρεφαν μίσος για τους συνανθρώπους τους και με σοφιστικά δήθεν επιχειρήματα κατάφερναν να εξουδετερώνουν τους αντιπάλους τους και να πείθουν τον λαό! Αλλά εδώ υπάρχει ένα άτοπο. Αφού όλοι αυτοί, Πατέρες και Σύνοδοι, έκαναν τέτοιο κακό, γιατί τους τιμάμε ακόμα;
Τι λέει όμως η Εκκλησία μας για την άρση των αναθεμάτων;
'' Ο μη λέγων τοις αιρετικοίς ανάθεμα, ανάθεμα έστω''. (Συνοδικό της Ορθοδοξίας).
Και παλαιότερα η σύνοδος της Καρθαγένης: ''Αυτός που αναγνωρίζει βάπτισμα στους αιρετικούς χάνει το βάπτισμά του''. ( Mansi 1, 980).
Όσα βλέπουμε σήμερα δεν είναι η ασθένεια αλλά τα συμπτώματα του θανάτου.
Αυτό που πολλοί επιμένουν να θεωρούν ''εκκλησία'' δεν είναι παρά καθαρή Ουνία.
Η διαμαρτύρηση απο τις κερκίδες είναι περιττή πολυτέλεια, χαρτοπόλεμος με εικονικά πυρά. Η εντολή των αγίων Πατέρων πρός τους Ορθοδόξους, στοιχίζει, αλλά είναι περισσότερο σαφής:
«Μακάριος ο αποσχισθείς συναγωγής πονηρευομένων» (Migne PG 59, 549).
3ον - Μισθωτοί ποιμένες- προβατόσχημοι λύκοι. Το 1946 ο κλήρος αρχίζει να μισθοδοτείται απο το κράτος. Το 1969 γίνονται δημόσιοι υπάλληλοι. Απο τότε έχουμε μια απίστευτη κατρακύλα ως προς το ήθος και τη συμπεριφορά της συντριπτικής πλειοψηφίας του κλήρου. Εσωτερική και εξωτερική. Απο την τρυφηλή ζωή και τον καλλωπισμό, κουρά των μαλλιών και των γενίων μέχρι την πλήρη ασέβεια. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, βέβαια, οι οποίες όλο και λιγοστεύουν.
4ον - Συντόμευση ακολουθιών. Τις τελευταίες δεκαετίες βλέπουμε να συντομεύονται όλες οι ακολουθίες. Ακόμα και η Θεία Λειτουργία. Η πάγια εντολή είναι ''κόψε''. Το κόψιμο (συντόμευση επί το ευγενικότερον) τμημάτων των ακολουθιών φανερώνει μεγάλη ασέβεια προς τον Θεό. Οι ακολουθίες δεν κολοβώνονται, δε συντομεύονται. Ποιές ευχές ή ποιές τιμές θα κόψουμε; Θα διορθώσουμε εμείς, τον Μέγα Βασίλειο, τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τις Οικουμενικές Συνόδους που τις θέσπισαν;
5ον - Αντιστροφή της εκκλησιαστικής τάξεως. Μνημόσυνα τις Κυριακές και γάμοι τα Σάββατα και τις Παρασκευές. Είναι πολύ αυστηροί οι κανόνες και το πνεύμα της Ορθοδοξίας γενικότερα, που απαγορεύουν τα μνημόσυνα τις Κυριακές. Η Κυριακή είναι ημέρα αναστάσιμη, αποκλειστικά αφιερωμένη στον αναστάντα Κύριο και δεν επιτρέπεται μνεία κεκοιμημένων με κόλλυβα, παρεκτός των αγίων, των οποίων η μνήμη είναι αναστάσιμη.
Για το αυτό ακριβώς θέμα έγινε, τον 18ο αιώνα, το κίνημα των Κολλυβάδων. Η ελάχιστη μειοψηφία είπε, τότε, όχι στα κόλλυβα (μνημόσυνα) τις Κυριακές, και άρχισε ο διωγμός. Η Εκκλησία πάλι χειμάστηκε. Οι πατέρες που αντιστάθηκαν, κυρίως Αγιορείτες, διώχθηκαν σκληρά. Ονομάστηκαν χλευαστικώς ''Κολλυβάδες'', αλλά στο τέλος, μετά από έναν αιώνα περίπου, δικαιώθηκαν. Η Εκκλησία σήμερα αυτούς αναγνωρίζει ως άξια τέκνα Της και τους τιμά και τους γεραίρει. ΄'Αγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος Μακάριος Νοταράς, Αθανάσιος ο Πάριος, ο Άγιος Παχώμιος και ο πνευματικός του υιός, ο Άγιος Νεκτάριος! Αλλά και ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης απο αυτή την ζύμη βγήκε. Ο πατέρας του κολλυβάς, ο ίδιος κολλυβάς. Γι΄ αυτό λάμπουν τα κείμενά του και δεσπόζουν σ΄όλη τη νεοελληνική λογοτεχνία. Φωτισμένος άνθρωπος.
Με τους γάμους τα Σάββατα και όχι την Κυριακή, αθετήθηκαν οι Ιεροί Κανόνες. Εκκοσμικεύθηκε μέχρις εκεί που δεν παίρνει η Εκκλησία. Πλεόνασαν τα βίντεα και οι φωτογραφίες! Τα παστάκια! Το μοντελάκι της μαμάς και της κουμπάρας! Το τραπέζι και τα φαγητά.
Μπορούν αυτά να παραλειφθούν;
Τι θα πεί τότε ο κόσμος;
Ποιός κόσμος;
Αυτός για τον οποίο ο Κύριος λέει: ''θαρσείτε εγω νενίκηκα τον κόσμον..''
Νοιαζόμαστε γι΄ αυτόν τον οποίο νίκησε ο Κύριος και αδιαφορούμε για το μυστήριο;
Και μετά περιμένουμε επάνω μας ευλογία;
Δεν υπάρχει περίπτωση!
8ον - Άμβλυνση των αξιών, αρχών, παραδόσεων και θείων εντολών που διατήρησε τόσους αιώνες η Εκκλησία θεμελιωμένα στις θείες εντολές.
Ο λόγος του Κυρίου δεν αφήνει περιθώρια: ός εάν λύση μίαν των εντολών τούτων των ελαχίστων και διδάξη ούτω τους ανθρώπους, ελάχιστος κληθήσεται εν τη βασιλεία των ουρανών'' (Ματθ. ε΄19), και ''ο αθετών, ουκ άνθρωπον αθετεί, αλλά τον Θεόν'' (Β΄ Θεσσ. δ΄ 8).
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου