Συνεχίζουν την παραπληροφόρηση του απλού λαού, οι ''σύγχρονοι'' διασπαστές των ορθοδόξων δια μέσω των βίντεών τους λέγοντας ότι οι παλαιοημερολογίτες δεν είναι απλώς ''σχισματικοί'' αλλά και ''αιρετικοί''!!! και δια τούτο τον λόγο πρέπει και να τους αποφεύγωμε!!! Εμείς όμως κάνουμε ενα πολύ απλό ερώτημα, δια να αποδείξωμε το άστοχον των επιχειρημάτων τους.
Αγαπητοί, εαν οι παλαιοημερολογίτες είναι ''αιρετικοί'' και δια τούτο θα πρέπει να τους αποφεύγωμε, τότε πως εσείς αποδέχεσθε να συμμετέχουν οι ποιμένες της επισήμου Εκκλησίας σε συμπροσευχές, συλλείτουργα, διάφορα κοινά συνέδρια, κοινές συμμετοχές εις το Π.Σ.Ε, αναγνώριση των αιρετικών ως κανονικές εκκλησίες, με μυστήρια κιόλας!!! και άλλα χειρότερα τα οποία δεν γράφονται μόνο απο τους παλαιοημερολογίτες αλλα και απο νεοημερολογίτες;
Εσείς διατί δεν αποφεύγετε αυτούς που κοινωνούν-συγκοινωνούν με ΕΠΙΣΗΜΩΣ κατεγνωσμένους αιρετικούς (ώστε να έχει και ισχύ ο λόγος σας) οι οποίοι έχουν καταδικασθεί απο Οικουμενικές και Τοπικές συνόδους, όπως επι παραδείγματι τυγχάνουν οι Παπικοί, Μονοφυσίται, Προτεστάνται και λοιπές αιρέσεις; αλλα ζητείτε να τηρήσουμε ΕΝ ΠΡΑΞΗ την ΜΗ συγκοινωνία με τους παλαιοημερολογίτες αδερφούς, ενω με τους Οικουμενιστάς να τηρούμε μόνο την ΕΝ ΛΟΓΩ υποτιθέμενη ΜΗ συγκοινωνία; Η μάλλον ούτε κατα διάνοιαν γράφετε δια την ΜΗ συγκοινωνία μαζί τους, διότι, τάχα, όσοι το πράξουν θα βρεθούν ''ΕΚΤΟΣ'' Εκκλησίας!!! Δηλαδή ζητείτε απο τον λαό (χάριν της υποτιθέμενης ενότητος), την ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝ ΤΗ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ;;
Συνεχίζουν, όπως σημειώσαμε άνωθεν την παραπληροφόρηση δια μέσω βίντεο, ζαλίζοντας τον απλό λαό με ημερολογιακά ζητήματα και μάλιστα μιας εποχής εις την οποία η Εκκλησία ακόμη δεν είχε συγκροτηθεί εις την τελική της μορφή· όπως πχ. αναφέρουν ως παράδειγμα το γεγονός των μεταθέσεων κάποιων εορτών. Τα όσα λέγονται και υποστηρίζονται απο τους εν λόγω ''υπέρμαχους'' και ''σωτήρες'' του λαού κατα των ''αιρετικών'' παλαιοημερολογιτών (η λέξις ''σχισματικοί'' παύει να υφίσταται πια, διότι οι εν λόγω ''σωτήρες'' ανέλαβαν και έργο συνόδου) είναι μια επανάληψις των θέσεων του π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου, οι οποίες έχουν αναιρεθεί με επιχείρηματα απο τον π. Θεοδώρητο, Αγιορείτη, εις το βιβλίον του ''ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ'' και το ''ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ'', το οποίο προσεχώς θα το δημοσιεύσουμε. Ομως δια να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και εμείς, όπως πράττουν οι κύριοι άνωθεν, μπορεί ο αναγνώστης να το μελετήσει απο μόνος του εις την εξής διεύθυνση http://www.scribd.com/doc/51043781/ΤΟ-ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ ώστε να διαπιστώσει ''εν ιδίοις όμμασιν'' την κατάρριψη των επιχειρημάτων τους.
Αναφέρουν «Η Ρωσία, το Άγιον όρος, τα Ιεροσόλυμα και οι λοιπές Εκκλησίες (σ.σ. όπου εκράτησαν το παλαιό ημερολόγιο) δεν διόρθωσαν το ημερολόγιο, έχουν όμως πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις άλλες που το διόρθωσαν, διότι με την διόρθωσιν του δεν θίχτηκαν οι τέσσερις όροι της Α΄ Οικουμενικής συνόδου περί του Αγίου Πάσχα».
Διατί όμως δεν λέγουν εις τον λαό τον λόγο ΠΟΥ ΕΚΡΑΤΗΣΑΝ το παλαιό ημερολόγιο οι προαναφερόμενες Εκκλησίες και δεν το άλλαξαν και αυτές;
Επίσης να σημειώσουμε το πιο σημαντικό και λογικό επιχείρημα το οποίο εκτίθει τα λεγόμενά τους. Λέγουν «...έχουν όμως πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις άλλες που το διόρθωσαν, διότι με την διόρθωσιν του δεν θίχτηκαν οι τέσσερις όροι της Α΄ Οικουμενικής συνόδου περί του Αγίου Πάσχα». Μήπως όμως αγαπητοί μου διέκοψαν την κοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας, η οποία Εκκλησία έχει υιοθετήσει το ΝΕΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ κατα το Γρηγοριανό ημερολόγιο; Προς τι λοιπόν το επιχείρημα σας . Μήπως με τους νεοπασχαλίτες της Φινλανδίας δεν έχουν σήμερα κοινωνία; Άλλος είναι ο λόγος της κοινωνίας μαζί τους (τους οποίους λόγους πολλάκις έχουμε αναφέρει) και όχι διότι δεν παραβιάζονται οι όροι της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου! Εαν ίσχυε εις το ελάχιστο αυτό που γράφετε, θα έπρεπε να έχουν διακόψει και την επικοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας, διότι παραβιάζουν ΟΝΤΩΣ τους όρους της συνόδου (όπως γράφετε και εσείς).
Λέγουν «οι παλαιοημερολογίτες κηρύσσουν της εξής αίρεση λέγοντας «μπορούμε να έχουμε την ίδια πίστη αλλά να είμαστε χωρισμένοι» κυριολεκτικά δηλαδή το εκ διαμέτρου αντίθετο άκρο της θεωρίας του Οικουμενισμού που λέει «μπορούμε να ενωθούμε έχωντας διαφορετική πίστη», τα άκρα συναντώνται.
Όσο και εαν ερευνήσαμε δια το υποτιθέμενο λεγόμενο εκ των παλαιοημερολογιτών «μπορούμε να έχουμε την ίδια πίστη αλλά να είμαστε χωρισμένοι», δεν μπορέσαμε να το βρούμε πουθενά!
Όμως τι μας λέγουν οι άγιοι της Εκκλησίας μας;
Υπαρχούσης «της κατα την πίστιν συμφωνίας», «ουδέν έτερον εστι το εμποδίζον» προς ένωσιν (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 701). Οι άγιοι πατέρες θέτουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ως απαραίτητη προυπόθεση την ''ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ'' δια την ένωση ΕΝ ΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Τούτο λοιπόν δεν είναι λεγόμενο των παλαιοημερολογιτών αλλά του Μ. Βασιλείου! Μήπως κηρύττει αίρεση ο Μ. Βασίλειος; Και πάλι «Επειδή ου «πανταχού ομόνοια καλόν» (Χρυσοστόμου, PG. 57, 405), «εξέλθετε εκ μέσου» των ετεροδιδασκαλούντων «και αφορίσθητε (διαχωρισθήτε), λέγει Κύριος» (2 Κορινθ. στ΄ 17). Εκ μεν των κεκριμένων αρμοδίως, ως απο αλλοτρίων της θείας Χάριτος. Εκ δέ των μη εισέτι κριθέντων αρμοδίως, ως απο πεπτωκότων, προς φυλακήν και ίασιν, ή κρίσιν». Οι Ορθόδοξοι της «αιρέσεως αποσχιζόμενοι» ενούνται «τη ευσεβεία (Ορθοδοξία)», μη φερόμενοι έξω «της βασιλικής οδού», δια «νωθείαν (νωθρότητα)» ή «θερμότητα». «Αμφοτέρων» τούτων, «όσον εστί βλαβερόν» διαφεύγουσι, «της μεν τον όκνον, της δέ το θράσος». «Ομοίως γαρ άχρηστα, και νωθρότης άπρακτος και θερμότης απαίδευτος» (Γρηγορίου Θεολόγου, PG. 36, 180), και ίδια ταύτα των θλιβερών οικουμενιστών.
Ο Διάβολος χρησιμοποιεί το εξής τέχνασμα.
Εαν ίδη, ότι λέγουσί «τι διεφθαρμένον» οι άνθρωποι, «ομονοήσαι πάντας εποίησε» (Χρυσοστόμου, PG. 61, 60). Τούτο ενεργείται σήμερον εις τους οικουμενιστάς, οίτινες, στρατηγούμενοι υπο του αρχεκάκου, ενούνται εις παναίρεσιν οχλοβοής πάσης κακοδοξίας. Πρός τίνα σκοπόν; Ίνα, «τή συμφωνία βεβαιούμενα» «τα άτοπα» μη εκπέσωσιν απορριπτόμενα (Χρυσοστόμου, PG. 61, 60). Και ούτω γίνη αναπότρεπτος η αιωνία απώλεια των πλανεμένων.
Επίσης, εαν ίδη τους ανθρώπους «τι υγιές φθεγξαμένους, ετέρους κατ΄ αυτών διήγειρε» προς διάστασιν και διαμάχην. Τούτο συμβαίνει σήμερα εις τους αντιοικουμενιστάς, μάλιστα δέ εις τους ενισταμένους κατά της εορτολογικής καινοτομίας. Ούτοι, συμφωνούντες εν τη πίστει, διαιρούνται δια τα ελάσσονα. Πρός ποιόν πάλιν σκοπόν του ανθρωποκτόνου; Όπως, «ποικίλως βαλλόμενα» τα της πίστεως «χρήσιμα», διαρρέωσι και αφανίζωνται, και ούτως απόλλυνται άπαντες.
Διό «ευεργεσία» «εστίν ενωθήναι τα» διεσπασμένα» των ορθοδοξούντων, λέγει ο Μ. Βασίλειος (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 525). Αυτή λοιπόν είναι η διδασκαλία των αγίων πατέρων η οποία διδασκαλία είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΗ κατα πάντα!!!
Συνεχίζουν και λέγουν ως παράδειγμα δια τους παλαιοημερολογίτες «Η διδασκαλία της Εκκλησίας μας περι των σχισματικών είναι ξεκάθαρη. Λέγει ο Μ. Βασίλειος «Σχισματικοί ονομάζονται εκείνοι που εχωρίσθησαν απο την Εκκλησία όχι για δόγματα πίστεως αλλά για ζητήματα ευκολοιάτρευτα....» (Πηδάλιον σελ. 587).
Επιτέλους να και κάτι ορθόν το οποίο διαβάζουμε εις τα λεγόμενά σας! Βεβαίως και σχισματικοί ονομάζονται οι τοιούτοι απο τον Μ. Βασίλειο. Το εν λόγω χωρίο όμως θα έπρεπε να το χρησιμοποιήσετε δι΄ αυτούς που ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ηθέλησαν να αλλάξουν το ημερολόγιο, άνευ σημαντικού λόγου, κατασκανδαλίζοντας τόσους ορθοδόξους χριστιανούς και χωρίζοντάς τους εις δυο μερίδες. Ποιοί εχωρίσθησαν απο την Εκκλησία; Αυτοί οι οποίοι έμειναν ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΙ, ή αυτοί οι οποίοι τα ευκολοιάτρευτα τα έκαναν δυσκολοιάτρευτα, κινώντας μάλιστα άγριους διωγμούς εναντίον αυτών που ηθέλησαν να μείνουν αμετακίνητοι; Ενα ζήτημα το οποίο όντως ήταν ευκολοιάτρευτο, αυτοί ηθέλησαν να το μετατρέψουν εις ενα ζήτημα σκανδαλισμού των ορθοδόξων δια χάριν της περιβοήτου ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ 1920 η οποία ανέφερε «δια της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών» (ως «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ» εννοούσαν τις προτεσταντικές παραφυάδες κ.λπ.).
Εν συνεχεία αναφέρουν δια τα απίστευτα λεγόμενα περί ''πλαστογράφησις'' Πατριαρχικών σιγγιλίων. Εις αυτήν την κατηγορίαν ήδη απαντήσαμε. Για να δείτε την απάντηση ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.
Επίσης κάτι που παραποιούν καυχόμενοι, είναι το λεγόμενον ότι «Ο Π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι ο φόβος και ο τρόμος των παλαιοημερολογιτών». Οι εκ του παλαιού έγραψαν κατα του π. Επιφανίου όχι διότι εφοβούντο τον ίδιο, αλλά διότι οι θέσεις του έκαναν το μεγαλύτερο κακό στις απλές και καλοπροαίρετες ψυχές, τις οποίες πείθουν να κλείσουν τα μάτια και να ακολουθούν τους Οικουμενιστές ιεράρχες ''άχρι καιρού''! Αυτοί είναι οι πιο αποτελεσματικοί σύμμαχοι του Οικουμενισμού διότι με τις διδασκαλίες τους ότι θα βρεθούν ''ΕΚΤΟΣ'' Εκκλησίας όσοι πιστοί αποτειχισθούν απο τοιούτους, έχει ως αποτέλεσμα να διαιωνίζετε ο Οικουμενισμός τελείως ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ!!!. Αυτού του είδους οι διδασκαλίες έιναι άκρως αντιπατερικές και αυτό μας το διδάσκει περίτρανα η Εκκλησιαστική ιστορία εις την οποία όλοι ανεξαιρέτως οι ομολογητές άγιοι ΔΙΕΚΟΠΤΑΝ το μνημόσυνο των κακοδοξούντων «ορθοδόξων».
Το χειρότερο απ΄ όλα είναι το τελευταίο λεγόμενο που αναφέρουν ότι με το Άγιον Φώς ο Θεός ανάβει τις λαμπάδες του Πατριάρχη Ιεροσολύμων κάθε χρόνο. Αυτό το αναφέρουν διότι οι παλαιοημερολογίτες λέγουν ότι οι Πατριάρχες που κοινωνούν με τον αιρετικό Οικουμενισμό είναι και αυτοί αιρετικοί. Βέβαια να σημειώσω ότι τα εν λόγω βίντεο ''όλως τυχαίως'' χρησιμοποιούν τα λεγόμενα ''ακραίων στοιχείων'' εκ των τάξεων των παλαιοημερολογιτών, και όχι των διακεκριμένων καθηγητών αλλά και θεολόγων τους οι οποίοι εκφράζουν θέσεις πατερικά τεκμηριωμένες. Εις το θέμα μας όμως. Αναφέρουν λοιπόν το ζήτημα του Αγίου Φωτός διότι κάποιοι ''ακραίοι'' θεωρούν ότι το Άγιον Φώς δίνεται απο τον Θεό εις τον Πατριάρχη διότι τα Ιεροσόλυμα έχουν το παλαιό ημερολόγιο. Βεβαίως και διαφωνούμε με μία τέτοια άποψη, όπως επίσης διαφωνούμε και με αυτούς που ανεβάζουν τα βίντεο λέγοντας ότι απο την στιγμή που ο Θεός δίδει το Άγιον Φώς εις τον Πατριάρχη, τότε αυτός δεν είναι αιρετικός διότι εαν ήταν δεν θα το έδιδε. Επικαλούνται επίσης το γεγονός (γεγονός που δέχονται και οι του παλαιού) ότι «δυο φορές προσπάθησαν οι Μονοφυσίτες και μια οι Παπικοί να πάρουν το Άγιο Φώς αλλά ο Θεός που μισεί την αίρεση δεν τους το έδωσε». Θα έπρεπε όμως να γνωρίζουν ότι ο Θεός δεν κάνει πάντοτε τα ίδια θαύματα και παντού, αλλά όταν ο Ίδιος ορίζει πότε και γιατί πρέπει να γίνει το θαύμα. Ενα παράδειγμα απο τα πολλά είναι το γεγονός που εξιστορεί ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος εις το βιβλίο ''ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΡΙΣΙΣ'' και εις το οποίο εξιστορεί το θαύμα του αγίου Σπυρίδωνος ΚΑΤΑ των Παπικών ματαιώνοντας τα σχέδιά τους να κτίσουν Αλτάριον (βωμός-θυσιαστήριον, δηλαδή για εμάς η αγία Τράπεζα). Φανταστείτε ούτε ενα θυσιαστήριο δεν δέχθηκε ο άγιος. Σήμερα όμως τι βλέπουμε; Προ ημερών είδαμε εις την Κέρκυρα να διαδραματίζεται «Εβδομάδα αφιερωμένη στην ιστορία της Ορθοδοξίας και του Καθολικισμού στην Κέρκυρα». Εκτός των διαφόρων άλλων δράσεων έγιναν επισκέψεις μαθητών τόσο σε ορθόδοξους όσο και σε παπικούς ναούς. Μήπως ο Θεός δεν επεμβαίνει διότι οι Παπικοί έγιναν Ορθόδοξοι; Ο άγιος Σπυρίδωνας ο οποίος δεν εδέχθη ούτε καν θυσιαστήριο των Παπικών, σήμερα πως επιτρέπει να έχουν και ναούς εκεί; Τέτοια λοιπόν επιχειρήματα δεν είναι ορθά να χρησιμοποιεί ο καθένας, δια να στηρίξει τις πλανημένες του θεωρίες. Και αυτό ισχύει και δια παλαιοημερολογίτες αλλά και δια νεοημερολογίτες.
Θα έπρεπε και οι δυο πλευρές να γνωρίζουν ότι ουδέποτε οι Πατέρες της Εκκλησίας εθεώρησαν το θαύμα σαν ταυτότητα Ορθοδοξίας, αλλά την Ορθόδοξον ομολογίαν έργω τε και λόγω. Μας λέγει σχετικά ο άγιος Αναστάσιος ο Σιναίτης
«Δεν πρέπει να δοκιμάζουμε την αγιότητα ενός ανθρώπου απο τα σημεία και τις προφητείες του, αλλά απο την πολιτεία του. Διότι σημεία επετέλεσαν και οι αμαρτωλοί, αλλά και αιρετικοί και άπιστοι, για κάποια ανάγκη ή οικονομία»;Το Πνεύμα το Άγιον ενεργεί και μέσω αναξίων και βεβήλων;Όταν λοιπόν δής ότι έγινε κάποιο σημείο μέσω αιρετικών και απίστων, για κάποιο λόγο που γνωρίζει ο Θεός, μη θαμπωθής και να μη σαλευθής έκ της Ορθοδόξου πίστεως διότι πολλές φορές και η πίστι του προσερχομένου είναι αυτή που έκαμε το σημείο και όχι η αξία του ποιήσαντος» «Διά τούτο μη νομίσης μεγάλο πράγμα εάν δής κάποιον ανάξιον ή κακόπιστον να κάμη σημείον». «Διά τούτο λοιπόν δεν πρέπει τον καθένα που κάνει σημεία, να τον παραδέχεσθε ώς άγιον, αλλά να τον δοκιμάζετε» (P.G. 98, σ. 517-524)
«Πολλοί γάρ έκ των εμπαθών... εθαυματούργησαν»;, μας λέγει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος (Λόγος ΛΑ΄, να΄). Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει «Σοφός γάρ ών και ευμήχανος ο Δεσπότης, και δι΄ αναξίων πολλάκις συγχωρεί προλέγεσθαι θαυμαστά και μεγάλα πράγματα»;πολλοί γούν και άλλοι τα μέλλοντα είπον, ανάξιοι όντες, ώς ο Ναβουχοδονόσορ, ο Φαραώ, ο Βαλαάμ»;. (Ε.Π.Ε. τ.2, σ. 626 και τ.14, σ. 252). Και ο Ιούδας σημεία εποίησεν, πλήν ο Χριστός είπε το «καλόν ήν αυτώ εί ούκ εγεννήθη ο άνθρωπος εκείνος;».
Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος μας λέγει «Πάς ό λέγων παρά τά διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος»
Αγαπητοί, εαν οι παλαιοημερολογίτες είναι ''αιρετικοί'' και δια τούτο θα πρέπει να τους αποφεύγωμε, τότε πως εσείς αποδέχεσθε να συμμετέχουν οι ποιμένες της επισήμου Εκκλησίας σε συμπροσευχές, συλλείτουργα, διάφορα κοινά συνέδρια, κοινές συμμετοχές εις το Π.Σ.Ε, αναγνώριση των αιρετικών ως κανονικές εκκλησίες, με μυστήρια κιόλας!!! και άλλα χειρότερα τα οποία δεν γράφονται μόνο απο τους παλαιοημερολογίτες αλλα και απο νεοημερολογίτες;
Εσείς διατί δεν αποφεύγετε αυτούς που κοινωνούν-συγκοινωνούν με ΕΠΙΣΗΜΩΣ κατεγνωσμένους αιρετικούς (ώστε να έχει και ισχύ ο λόγος σας) οι οποίοι έχουν καταδικασθεί απο Οικουμενικές και Τοπικές συνόδους, όπως επι παραδείγματι τυγχάνουν οι Παπικοί, Μονοφυσίται, Προτεστάνται και λοιπές αιρέσεις; αλλα ζητείτε να τηρήσουμε ΕΝ ΠΡΑΞΗ την ΜΗ συγκοινωνία με τους παλαιοημερολογίτες αδερφούς, ενω με τους Οικουμενιστάς να τηρούμε μόνο την ΕΝ ΛΟΓΩ υποτιθέμενη ΜΗ συγκοινωνία; Η μάλλον ούτε κατα διάνοιαν γράφετε δια την ΜΗ συγκοινωνία μαζί τους, διότι, τάχα, όσοι το πράξουν θα βρεθούν ''ΕΚΤΟΣ'' Εκκλησίας!!! Δηλαδή ζητείτε απο τον λαό (χάριν της υποτιθέμενης ενότητος), την ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝ ΤΗ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ;;
Συνεχίζουν, όπως σημειώσαμε άνωθεν την παραπληροφόρηση δια μέσω βίντεο, ζαλίζοντας τον απλό λαό με ημερολογιακά ζητήματα και μάλιστα μιας εποχής εις την οποία η Εκκλησία ακόμη δεν είχε συγκροτηθεί εις την τελική της μορφή· όπως πχ. αναφέρουν ως παράδειγμα το γεγονός των μεταθέσεων κάποιων εορτών. Τα όσα λέγονται και υποστηρίζονται απο τους εν λόγω ''υπέρμαχους'' και ''σωτήρες'' του λαού κατα των ''αιρετικών'' παλαιοημερολογιτών (η λέξις ''σχισματικοί'' παύει να υφίσταται πια, διότι οι εν λόγω ''σωτήρες'' ανέλαβαν και έργο συνόδου) είναι μια επανάληψις των θέσεων του π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου, οι οποίες έχουν αναιρεθεί με επιχείρηματα απο τον π. Θεοδώρητο, Αγιορείτη, εις το βιβλίον του ''ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ'' και το ''ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ'', το οποίο προσεχώς θα το δημοσιεύσουμε. Ομως δια να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και εμείς, όπως πράττουν οι κύριοι άνωθεν, μπορεί ο αναγνώστης να το μελετήσει απο μόνος του εις την εξής διεύθυνση http://www.scribd.com/doc/51043781/ΤΟ-ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ ώστε να διαπιστώσει ''εν ιδίοις όμμασιν'' την κατάρριψη των επιχειρημάτων τους.
Αναφέρουν «Η Ρωσία, το Άγιον όρος, τα Ιεροσόλυμα και οι λοιπές Εκκλησίες (σ.σ. όπου εκράτησαν το παλαιό ημερολόγιο) δεν διόρθωσαν το ημερολόγιο, έχουν όμως πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις άλλες που το διόρθωσαν, διότι με την διόρθωσιν του δεν θίχτηκαν οι τέσσερις όροι της Α΄ Οικουμενικής συνόδου περί του Αγίου Πάσχα».
Διατί όμως δεν λέγουν εις τον λαό τον λόγο ΠΟΥ ΕΚΡΑΤΗΣΑΝ το παλαιό ημερολόγιο οι προαναφερόμενες Εκκλησίες και δεν το άλλαξαν και αυτές;
Επίσης να σημειώσουμε το πιο σημαντικό και λογικό επιχείρημα το οποίο εκτίθει τα λεγόμενά τους. Λέγουν «...έχουν όμως πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις άλλες που το διόρθωσαν, διότι με την διόρθωσιν του δεν θίχτηκαν οι τέσσερις όροι της Α΄ Οικουμενικής συνόδου περί του Αγίου Πάσχα». Μήπως όμως αγαπητοί μου διέκοψαν την κοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας, η οποία Εκκλησία έχει υιοθετήσει το ΝΕΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ κατα το Γρηγοριανό ημερολόγιο; Προς τι λοιπόν το επιχείρημα σας . Μήπως με τους νεοπασχαλίτες της Φινλανδίας δεν έχουν σήμερα κοινωνία; Άλλος είναι ο λόγος της κοινωνίας μαζί τους (τους οποίους λόγους πολλάκις έχουμε αναφέρει) και όχι διότι δεν παραβιάζονται οι όροι της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου! Εαν ίσχυε εις το ελάχιστο αυτό που γράφετε, θα έπρεπε να έχουν διακόψει και την επικοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας, διότι παραβιάζουν ΟΝΤΩΣ τους όρους της συνόδου (όπως γράφετε και εσείς).
Λέγουν «οι παλαιοημερολογίτες κηρύσσουν της εξής αίρεση λέγοντας «μπορούμε να έχουμε την ίδια πίστη αλλά να είμαστε χωρισμένοι» κυριολεκτικά δηλαδή το εκ διαμέτρου αντίθετο άκρο της θεωρίας του Οικουμενισμού που λέει «μπορούμε να ενωθούμε έχωντας διαφορετική πίστη», τα άκρα συναντώνται.
Όσο και εαν ερευνήσαμε δια το υποτιθέμενο λεγόμενο εκ των παλαιοημερολογιτών «μπορούμε να έχουμε την ίδια πίστη αλλά να είμαστε χωρισμένοι», δεν μπορέσαμε να το βρούμε πουθενά!
Όμως τι μας λέγουν οι άγιοι της Εκκλησίας μας;
Υπαρχούσης «της κατα την πίστιν συμφωνίας», «ουδέν έτερον εστι το εμποδίζον» προς ένωσιν (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 701). Οι άγιοι πατέρες θέτουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ως απαραίτητη προυπόθεση την ''ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ'' δια την ένωση ΕΝ ΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Τούτο λοιπόν δεν είναι λεγόμενο των παλαιοημερολογιτών αλλά του Μ. Βασιλείου! Μήπως κηρύττει αίρεση ο Μ. Βασίλειος; Και πάλι «Επειδή ου «πανταχού ομόνοια καλόν» (Χρυσοστόμου, PG. 57, 405), «εξέλθετε εκ μέσου» των ετεροδιδασκαλούντων «και αφορίσθητε (διαχωρισθήτε), λέγει Κύριος» (2 Κορινθ. στ΄ 17). Εκ μεν των κεκριμένων αρμοδίως, ως απο αλλοτρίων της θείας Χάριτος. Εκ δέ των μη εισέτι κριθέντων αρμοδίως, ως απο πεπτωκότων, προς φυλακήν και ίασιν, ή κρίσιν». Οι Ορθόδοξοι της «αιρέσεως αποσχιζόμενοι» ενούνται «τη ευσεβεία (Ορθοδοξία)», μη φερόμενοι έξω «της βασιλικής οδού», δια «νωθείαν (νωθρότητα)» ή «θερμότητα». «Αμφοτέρων» τούτων, «όσον εστί βλαβερόν» διαφεύγουσι, «της μεν τον όκνον, της δέ το θράσος». «Ομοίως γαρ άχρηστα, και νωθρότης άπρακτος και θερμότης απαίδευτος» (Γρηγορίου Θεολόγου, PG. 36, 180), και ίδια ταύτα των θλιβερών οικουμενιστών.
Ο Διάβολος χρησιμοποιεί το εξής τέχνασμα.
Εαν ίδη, ότι λέγουσί «τι διεφθαρμένον» οι άνθρωποι, «ομονοήσαι πάντας εποίησε» (Χρυσοστόμου, PG. 61, 60). Τούτο ενεργείται σήμερον εις τους οικουμενιστάς, οίτινες, στρατηγούμενοι υπο του αρχεκάκου, ενούνται εις παναίρεσιν οχλοβοής πάσης κακοδοξίας. Πρός τίνα σκοπόν; Ίνα, «τή συμφωνία βεβαιούμενα» «τα άτοπα» μη εκπέσωσιν απορριπτόμενα (Χρυσοστόμου, PG. 61, 60). Και ούτω γίνη αναπότρεπτος η αιωνία απώλεια των πλανεμένων.
Επίσης, εαν ίδη τους ανθρώπους «τι υγιές φθεγξαμένους, ετέρους κατ΄ αυτών διήγειρε» προς διάστασιν και διαμάχην. Τούτο συμβαίνει σήμερα εις τους αντιοικουμενιστάς, μάλιστα δέ εις τους ενισταμένους κατά της εορτολογικής καινοτομίας. Ούτοι, συμφωνούντες εν τη πίστει, διαιρούνται δια τα ελάσσονα. Πρός ποιόν πάλιν σκοπόν του ανθρωποκτόνου; Όπως, «ποικίλως βαλλόμενα» τα της πίστεως «χρήσιμα», διαρρέωσι και αφανίζωνται, και ούτως απόλλυνται άπαντες.
Διό «ευεργεσία» «εστίν ενωθήναι τα» διεσπασμένα» των ορθοδοξούντων, λέγει ο Μ. Βασίλειος (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 525). Αυτή λοιπόν είναι η διδασκαλία των αγίων πατέρων η οποία διδασκαλία είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΗ κατα πάντα!!!
Συνεχίζουν και λέγουν ως παράδειγμα δια τους παλαιοημερολογίτες «Η διδασκαλία της Εκκλησίας μας περι των σχισματικών είναι ξεκάθαρη. Λέγει ο Μ. Βασίλειος «Σχισματικοί ονομάζονται εκείνοι που εχωρίσθησαν απο την Εκκλησία όχι για δόγματα πίστεως αλλά για ζητήματα ευκολοιάτρευτα....» (Πηδάλιον σελ. 587).
Επιτέλους να και κάτι ορθόν το οποίο διαβάζουμε εις τα λεγόμενά σας! Βεβαίως και σχισματικοί ονομάζονται οι τοιούτοι απο τον Μ. Βασίλειο. Το εν λόγω χωρίο όμως θα έπρεπε να το χρησιμοποιήσετε δι΄ αυτούς που ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ηθέλησαν να αλλάξουν το ημερολόγιο, άνευ σημαντικού λόγου, κατασκανδαλίζοντας τόσους ορθοδόξους χριστιανούς και χωρίζοντάς τους εις δυο μερίδες. Ποιοί εχωρίσθησαν απο την Εκκλησία; Αυτοί οι οποίοι έμειναν ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΙ, ή αυτοί οι οποίοι τα ευκολοιάτρευτα τα έκαναν δυσκολοιάτρευτα, κινώντας μάλιστα άγριους διωγμούς εναντίον αυτών που ηθέλησαν να μείνουν αμετακίνητοι; Ενα ζήτημα το οποίο όντως ήταν ευκολοιάτρευτο, αυτοί ηθέλησαν να το μετατρέψουν εις ενα ζήτημα σκανδαλισμού των ορθοδόξων δια χάριν της περιβοήτου ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ 1920 η οποία ανέφερε «δια της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών» (ως «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ» εννοούσαν τις προτεσταντικές παραφυάδες κ.λπ.).
Εν συνεχεία αναφέρουν δια τα απίστευτα λεγόμενα περί ''πλαστογράφησις'' Πατριαρχικών σιγγιλίων. Εις αυτήν την κατηγορίαν ήδη απαντήσαμε. Για να δείτε την απάντηση ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.
Επίσης κάτι που παραποιούν καυχόμενοι, είναι το λεγόμενον ότι «Ο Π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι ο φόβος και ο τρόμος των παλαιοημερολογιτών». Οι εκ του παλαιού έγραψαν κατα του π. Επιφανίου όχι διότι εφοβούντο τον ίδιο, αλλά διότι οι θέσεις του έκαναν το μεγαλύτερο κακό στις απλές και καλοπροαίρετες ψυχές, τις οποίες πείθουν να κλείσουν τα μάτια και να ακολουθούν τους Οικουμενιστές ιεράρχες ''άχρι καιρού''! Αυτοί είναι οι πιο αποτελεσματικοί σύμμαχοι του Οικουμενισμού διότι με τις διδασκαλίες τους ότι θα βρεθούν ''ΕΚΤΟΣ'' Εκκλησίας όσοι πιστοί αποτειχισθούν απο τοιούτους, έχει ως αποτέλεσμα να διαιωνίζετε ο Οικουμενισμός τελείως ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ!!!. Αυτού του είδους οι διδασκαλίες έιναι άκρως αντιπατερικές και αυτό μας το διδάσκει περίτρανα η Εκκλησιαστική ιστορία εις την οποία όλοι ανεξαιρέτως οι ομολογητές άγιοι ΔΙΕΚΟΠΤΑΝ το μνημόσυνο των κακοδοξούντων «ορθοδόξων».
Το χειρότερο απ΄ όλα είναι το τελευταίο λεγόμενο που αναφέρουν ότι με το Άγιον Φώς ο Θεός ανάβει τις λαμπάδες του Πατριάρχη Ιεροσολύμων κάθε χρόνο. Αυτό το αναφέρουν διότι οι παλαιοημερολογίτες λέγουν ότι οι Πατριάρχες που κοινωνούν με τον αιρετικό Οικουμενισμό είναι και αυτοί αιρετικοί. Βέβαια να σημειώσω ότι τα εν λόγω βίντεο ''όλως τυχαίως'' χρησιμοποιούν τα λεγόμενα ''ακραίων στοιχείων'' εκ των τάξεων των παλαιοημερολογιτών, και όχι των διακεκριμένων καθηγητών αλλά και θεολόγων τους οι οποίοι εκφράζουν θέσεις πατερικά τεκμηριωμένες. Εις το θέμα μας όμως. Αναφέρουν λοιπόν το ζήτημα του Αγίου Φωτός διότι κάποιοι ''ακραίοι'' θεωρούν ότι το Άγιον Φώς δίνεται απο τον Θεό εις τον Πατριάρχη διότι τα Ιεροσόλυμα έχουν το παλαιό ημερολόγιο. Βεβαίως και διαφωνούμε με μία τέτοια άποψη, όπως επίσης διαφωνούμε και με αυτούς που ανεβάζουν τα βίντεο λέγοντας ότι απο την στιγμή που ο Θεός δίδει το Άγιον Φώς εις τον Πατριάρχη, τότε αυτός δεν είναι αιρετικός διότι εαν ήταν δεν θα το έδιδε. Επικαλούνται επίσης το γεγονός (γεγονός που δέχονται και οι του παλαιού) ότι «δυο φορές προσπάθησαν οι Μονοφυσίτες και μια οι Παπικοί να πάρουν το Άγιο Φώς αλλά ο Θεός που μισεί την αίρεση δεν τους το έδωσε». Θα έπρεπε όμως να γνωρίζουν ότι ο Θεός δεν κάνει πάντοτε τα ίδια θαύματα και παντού, αλλά όταν ο Ίδιος ορίζει πότε και γιατί πρέπει να γίνει το θαύμα. Ενα παράδειγμα απο τα πολλά είναι το γεγονός που εξιστορεί ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος εις το βιβλίο ''ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΡΙΣΙΣ'' και εις το οποίο εξιστορεί το θαύμα του αγίου Σπυρίδωνος ΚΑΤΑ των Παπικών ματαιώνοντας τα σχέδιά τους να κτίσουν Αλτάριον (βωμός-θυσιαστήριον, δηλαδή για εμάς η αγία Τράπεζα). Φανταστείτε ούτε ενα θυσιαστήριο δεν δέχθηκε ο άγιος. Σήμερα όμως τι βλέπουμε; Προ ημερών είδαμε εις την Κέρκυρα να διαδραματίζεται «Εβδομάδα αφιερωμένη στην ιστορία της Ορθοδοξίας και του Καθολικισμού στην Κέρκυρα». Εκτός των διαφόρων άλλων δράσεων έγιναν επισκέψεις μαθητών τόσο σε ορθόδοξους όσο και σε παπικούς ναούς. Μήπως ο Θεός δεν επεμβαίνει διότι οι Παπικοί έγιναν Ορθόδοξοι; Ο άγιος Σπυρίδωνας ο οποίος δεν εδέχθη ούτε καν θυσιαστήριο των Παπικών, σήμερα πως επιτρέπει να έχουν και ναούς εκεί; Τέτοια λοιπόν επιχειρήματα δεν είναι ορθά να χρησιμοποιεί ο καθένας, δια να στηρίξει τις πλανημένες του θεωρίες. Και αυτό ισχύει και δια παλαιοημερολογίτες αλλά και δια νεοημερολογίτες.
Θα έπρεπε και οι δυο πλευρές να γνωρίζουν ότι ουδέποτε οι Πατέρες της Εκκλησίας εθεώρησαν το θαύμα σαν ταυτότητα Ορθοδοξίας, αλλά την Ορθόδοξον ομολογίαν έργω τε και λόγω. Μας λέγει σχετικά ο άγιος Αναστάσιος ο Σιναίτης
«Δεν πρέπει να δοκιμάζουμε την αγιότητα ενός ανθρώπου απο τα σημεία και τις προφητείες του, αλλά απο την πολιτεία του. Διότι σημεία επετέλεσαν και οι αμαρτωλοί, αλλά και αιρετικοί και άπιστοι, για κάποια ανάγκη ή οικονομία»;Το Πνεύμα το Άγιον ενεργεί και μέσω αναξίων και βεβήλων;Όταν λοιπόν δής ότι έγινε κάποιο σημείο μέσω αιρετικών και απίστων, για κάποιο λόγο που γνωρίζει ο Θεός, μη θαμπωθής και να μη σαλευθής έκ της Ορθοδόξου πίστεως διότι πολλές φορές και η πίστι του προσερχομένου είναι αυτή που έκαμε το σημείο και όχι η αξία του ποιήσαντος» «Διά τούτο μη νομίσης μεγάλο πράγμα εάν δής κάποιον ανάξιον ή κακόπιστον να κάμη σημείον». «Διά τούτο λοιπόν δεν πρέπει τον καθένα που κάνει σημεία, να τον παραδέχεσθε ώς άγιον, αλλά να τον δοκιμάζετε» (P.G. 98, σ. 517-524)
«Πολλοί γάρ έκ των εμπαθών... εθαυματούργησαν»;, μας λέγει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος (Λόγος ΛΑ΄, να΄). Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει «Σοφός γάρ ών και ευμήχανος ο Δεσπότης, και δι΄ αναξίων πολλάκις συγχωρεί προλέγεσθαι θαυμαστά και μεγάλα πράγματα»;πολλοί γούν και άλλοι τα μέλλοντα είπον, ανάξιοι όντες, ώς ο Ναβουχοδονόσορ, ο Φαραώ, ο Βαλαάμ»;. (Ε.Π.Ε. τ.2, σ. 626 και τ.14, σ. 252). Και ο Ιούδας σημεία εποίησεν, πλήν ο Χριστός είπε το «καλόν ήν αυτώ εί ούκ εγεννήθη ο άνθρωπος εκείνος;».
Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος μας λέγει «Πάς ό λέγων παρά τά διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου