Η εν Ελλάδι Εκκλησία είναι διηρημένη εις λεγομένους «νεοημερολογίτας», εις λεγομένους «παλαιοημερολογίτας», και εις ενιστάμενους αμφοτέρων των μερών. Η αίρεσις του Οικουμενισμού ΕΔΙΧΑΣΕ την Εκκλησίαν. Έκτοτε, την διατηρεί εν διαστάσει και αδυναμία ανιδράσεως προς τας ποικίλας «αιρέσεις απωλείας».
Τι δέον γενέσθαι; Μεταβολή της αδυναμίας εις δύναμιν, δια της ενότητος εν τη Ορθοδοξία. Η καθ΄ όλου Εκκλησία εν πίστει ενίκησε και είναι παντοδύναμος. Και η εν Ελλάδι Εκκλησία δύναται να νικήση, δι΄ αγώνος επί επιπέδου πίστεως. Διότι «αύτη εστίν η νίκη, η νικήσασα τον κόσμον, η πίστις υμών», λέγει το Πνεύμα το Άγιον.
Εί τις επίσκοπος και κληρικός αποκρούει το θέλημα του Κυρίου «ίνα πάντες εν ώσιν» ΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, «ουκ εστίν ούτος ιερεύς», λέγουσι οι Άγιοι (Διονυσίου Αρεοπαγίτου, PG. 3, 1092). Ούτος είναι «εμπαίκτης εαυτού και λύκος επί τον θείον λαόν, τω κωδίω καθωπλισμένος» (Αποκαλ. β΄ 10). Διο και αποβλητέος.
Επιβάλλεται, όπως οι ενιστάμενοι ενωθώσιν εν τη Ορθοδοξία. Οι δέ εκ τούτων επίσκοποι, ίνα συγκροτήσωσι θεοφρόνως παρεμβολήν Κυρίου. Πρός αποκάλυψιν των προβατοσχήμων. Πρός σύναξιν των λογικών ποιμνίων. Πρός μάχην υπερ της ορθοδόξου πίστεως, «άχρι θανάτου» και στεφάνου μαρτυρίου (Αποκαλ. β΄ 10).
Τι δέον γενέσθαι; Μεταβολή της αδυναμίας εις δύναμιν, δια της ενότητος εν τη Ορθοδοξία. Η καθ΄ όλου Εκκλησία εν πίστει ενίκησε και είναι παντοδύναμος. Και η εν Ελλάδι Εκκλησία δύναται να νικήση, δι΄ αγώνος επί επιπέδου πίστεως. Διότι «αύτη εστίν η νίκη, η νικήσασα τον κόσμον, η πίστις υμών», λέγει το Πνεύμα το Άγιον.
Εί τις επίσκοπος και κληρικός αποκρούει το θέλημα του Κυρίου «ίνα πάντες εν ώσιν» ΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, «ουκ εστίν ούτος ιερεύς», λέγουσι οι Άγιοι (Διονυσίου Αρεοπαγίτου, PG. 3, 1092). Ούτος είναι «εμπαίκτης εαυτού και λύκος επί τον θείον λαόν, τω κωδίω καθωπλισμένος» (Αποκαλ. β΄ 10). Διο και αποβλητέος.
Επιβάλλεται, όπως οι ενιστάμενοι ενωθώσιν εν τη Ορθοδοξία. Οι δέ εκ τούτων επίσκοποι, ίνα συγκροτήσωσι θεοφρόνως παρεμβολήν Κυρίου. Πρός αποκάλυψιν των προβατοσχήμων. Πρός σύναξιν των λογικών ποιμνίων. Πρός μάχην υπερ της ορθοδόξου πίστεως, «άχρι θανάτου» και στεφάνου μαρτυρίου (Αποκαλ. β΄ 10).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου