ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΟΛΟΥ
Προς το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δημητριάδος & Αλμυρού κ.κ. Ιγνάτιο
Σεβασμιότατε,
Μας είναι φυσικά γνωστό ότι έχετε πολλά αποθέματα αγάπης για όλους τους ανθρώπους.
Για τη δική Σας προσωπικότητα είναι απολύτως φυσιολογική τόσο η παρέμβασή Σας για τις δηλώσεις του Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, όσο και η δημόσια στήριξή Σας, που εκφράστηκε στον Μητροπολιτικό ιερό Ναό του Αγ. Νικολάου κατά την κοπή της βασιλόπιτας.
Σεβασμιότατε,
Επιτρέψτε μας με το θάρρος που αντλούμε από την αγάπη Σας, να Σας πούμε ότι είστε ο πραγματικός εκφραστής της Χριστιανικής θρησκείας, την οποία σεβόμαστε ευλαβικά, γιατί διδάσκει αγάπη και μόνο αγάπη.
Για μια ακόμη φορά, Σας εκφράζουμε, εκτός από τις θερμές μας ευχαριστίες, την αγάπη και το σεβασμό μας επιθυμώντας να Σας τονίσουμε ότι Σας θεωρούμε πραγματικό ποιμενάρχη μας.
Με σεβασμό και τιμή
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Μαρσέλ Σολομών
Βίκτωρ Φιλοσώφ
Μὲ αὐτὴ τὴν ἐπιστολὴ οἱ ρόλοι ἀποκαλύπτονται καὶ οἱ μάσκες πέφτουν. Ὁ Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος, αἰσθάνθηκε πιὸ κοντὰ στοὺς Ἰσραηλίτες παρὰ στὸν συνεπίσκοπό του Μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ.
Μὲ τὸν Σεβασμιώτατο κ. Σεραφεὶμ διαφωνήσαμε στὸ παρελθὸν (γιὰ τὴν ἄρνησή του νὰ πάρει ἀποστάσεις καὶ νὰ καταγγείλει ὀνομαστικὰ τοὺς ἡγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὑποστήριξή του πρὸς τὸν οἰκουμενιστὴ ἐπίσκοπο Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο). Συμφωνοῦμε, ὅμως, μὲ τὴν παρρησία του στὸ θέμα περὶ τοῦ Σιωνισμοῦ καὶ ἐπικροτοῦμε τὰ λεγόμενά του.
Ἀναφέρθηκε ὁ κ. Σεραφεὶμ σὲ συγκεκριμένα ἱστορικὰ γεγονότα, περιστατικὰ καὶ πρόσωπα καὶ παρουσίασε ἀντικειμενικὰ τὴν ἀλήθεια. Γι’ αὐτὸ δέχθηκε ἐνορχηστρωμένη ἐπίθεση σὲ παγκόσμια κλίμακα ἀπὸ τὸν Διεθνῆ Σιωνισμό, συνεπικουρούντων τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως, πολιτικῶν, δημοσιογράφων κ.ἄ., οἱ ὁποῖοι, κατὰ τὸ σύστημα τῆς σιωνιστικῆς προπαγάνδας, διέστρεψαν ὅσα εἶπε καὶ τὸ πνεῦμα τῶν λεγομένων του, ἀλλὰ καὶ φαλκίδευσαν τὴν ἱστορία καὶ τὴν ἀλήθεια.
Ὁ κ. Ἰγνάτιος, ἀντίθετα, ὑπερασπίστηκε τοὺς Ἰσραηλίτες ἐπιστολογράφους του καὶ ὄχι τὴν ἀλήθεια. Ἦρθε ἀλληλέγγυος στὴν παγκόσμια ἐκστρατεία τῆς σιωνιστικῆς ἐπιβουλῆς τους, ποὺ στοχεύει στὴν φίμωση κάθε ἐλεύθερης φωνῆς ποὺ θὰ τολμήσει νὰ ρίξει φῶς στὰ σκοτεινὰ σχέδιά τους, ἄρα καὶ στὴ φίμωση τῆς φωνῆς καὶ τῶν ἀποκαλύψεων τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφείμ. Καὶ ἐνῶ γνωρίζει καλὰ τὴν πραγματικότητα ὁ κ. Ἰγνάτιος, πῆρε τὸ μέρος τῶν Ἰσραηλιτῶν, κατηγορώντας τὸν Πειραιῶς γιὰ «ρατσισμὸ καὶ ἀντισημιτισμό»! Σημειώνει μάλιστα στὴ σχετικὴ ἀνακοίνωση ποὺ ἐξέδωσε —οἰκτρὰ ψευδόμενος—, ὅτι τὰ λόγια τοῦ Πειραιῶς «δὲν μποροῦν νὰ ἐκφράζουν τὴν πίστη καὶ τὴν αὐτοσυνειδησία τῆς Ἐκκλησίας. Ἰδιαίτερα τοῦτες τὶς ἡμέρες, οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ δὲν λησμονοῦμε ὅτι ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστὸς γεννήθηκε Ἑβραῖος».
Ὥστε ἔτσι Σεβασμιώτατε; Ἂν ὅμως, δὲν πρέπει νὰ λησμονοῦμε τὴν ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Χριστοῦ, γιατὶ θὰ πρέπει νὰ ξεχνοῦμε τὰ μαρτύρια στὰ ὁποῖα τὸν ὑπέβαλαν οἱ Ἑβραῖοι, τὸ φραγγέλιο, τὸν σταυρό, τὴν λόγχη καὶ τὴν δολοφονία Του; Ἐὰν δὲν πρέπει νὰ λησμονοῦμε ὅτι ὑπῆρξαν ὁ ἐκλεκτὸς λαός Του, γιατὶ θὰ πρέπει νὰ ξεχνοῦμε ὅτι ἕως καὶ σήμερα εἶναι μεγάλοι ἀρνητές Του; Γιατὶ θὰ πρέπει νὰ λησμονοῦμε τὰ ὁλοκαυτώματα καὶ τὶς ἑρμηνεῖες τους, τὶς ἐθνοκαθάρσεις τύπου Γάζας κ.λπ.; Ἡ Ἐκκλησία μας ὅμως διδάσκει διὰ τῶν Πατέρων καὶ τῶν λειτουργικῶν της ὕμνων, ὄχι μόνο νὰ συγχωροῦμε, ἀλλὰ καὶ νὰ μὴν τὰ ξεχνᾶμε. Καὶ στὴν αὐτοσυνειδησία της ἡ Ἐκκλησία γιὰ ποιμαντικοὺς λόγους καὶ ὄχι ἐκ λόγων ἀντιπαραθέσεως μὲ τοὺς σύγχρονους Ἑβραίους, —ποὺ γι’ αὐτοὺς ἡ Ἐκκλησία, μαζὶ μὲ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο, ἐκφράζεται ἐν παροξυσμῷ ἀγάπης—, μιλᾶ τὴν Μ. Ἑβδομάδα μὲ αὐστηρὲς ἐκφράσεις γιὰ τὴν ποιότητα τῶν πράξεων ἐκείνων τῶν Ἑβραίων καὶ ὅσων ἀπὸ μᾶς τοὺς ὁμοιάζουν.
(Καὶ μὲ τὴν εὐκαιρία: Μήπως γι’ αὐτὸ δεχθήκατε τὴν ἀπαλοιφὴ κάποιων ὕμνων τῆς Μ. Ἑβδομάδος ἀπὸ τὰ λειτουργικὰ βιβλία τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ ἐπεχείρησε ὁ προκάτοχός σας στὸν Βόλο μακαριστὸς Χριστόδουλος, ἐπειδὴ ἀκριβῶς οἱ ὕμνοι διεκτραγωδοῦν τὴν ἀλήθεια τῶν παθημάτων τοῦ Χριστοῦ ἀπὸ τοὺς Ἑβραίους; Μήπως ἐκτελεῖτε κάποιο μακρόπνοο σιωνιστικὸ σχέδιο κατὰ τῆς ὀρθοδόξου Πίστεώς μας, ποὺ καμιὰ σχέση δὲν ἔχει μὲ τὴν ἀγάπη;).
Ἀλλὰ μπορεῖτε νὰ μᾶς ἐξηγήσετε, Σεβασμιώτατε ποιμενάρχα τῶν Ἰσραηλιτῶν τοῦ Βόλου (καὶ ποιῶν ἄλλων ἀκόμα;), γιὰ ποιόν λόγο μπλέκετε τὴν καταγωγὴ τοῦ Ἰησοῦ καὶ τὴν περὶ Ἰουδαίων αὐτοσυνειδησία τῆς Ἐκκλησίας, μὲ ὅσα εἶπε περὶ τῶν συγχρόνων Σιωνιστῶν ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς; Ἔχουν κάποια σχέση καὶ κάποια σύνδεση;
Οὐδεμία σχέση ἔχουν, γιατὶ ὁ κ. Σεραφεὶμ δήλωσε πὼς τιμᾶ τοὺς Ἰσραηλίτες, ἀλλὰ καταγγέλλει τὸν ἀντιχριστιανικὸ καὶ ἀνθελληνικὸ Σιωνισμό, τὸν ὁποῖο καὶ πολλοὶ Ἑβραῖοι μετὰ λόγου γνώσεως καταγγέλλουν, γιατὶ ἔχουν συνειδητοποιήσει —πάνω στὸ πετσί τους καὶ στὶς συμφορές τους— ὅτι ὁ ἑβραϊκὸς λαὸς εἶναι τὸ πρῶτο καὶ διαχρονικὸ θῦμα του!!! Καὶ μάλιστα ὁ κ. Σεραφεὶμ ἔδωσε ἁπτὰ παραδείγματα ἀπὸ τὴν ἱστορία γιὰ τὰ θέματα αὐτά. Ἂν οἱ Σιωνιστὲς ἑρμηνεύουν διαφορετικὰ τὰ γεγονότα (καὶ πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ μὴν τὰ παρερμηνεύουν σκοπίμως;) ἐμεῖς πρἐπει νὰ τοὺς ἀκολουθήσουμε;
Ἀλήθεια, ὁ κ. Ἰγνάτιος —ποὺ εἶναι ἕνας ἔξυπνος ἄνθρωπος, γνώστης τῆς παγκόσμιας καταστάσεως (ὅπως δείχνει πλήρως ἐνημερωμένος στὶς ἀπὸ τηλεοράσεως ἐκπομπές του)— δὲν κατάλαβε τίποτα γιὰ τὸν ρόλο τῶν Σιωνιστῶν, ὅπως παρουσιάζεται ἀπὸ τὴν ἱστορία καὶ ἄμεσα στὸν παγκόσμιο ἠλεκτρονικὸ ἱστό; Ἀγνοεῖ τὶς πληροφορίες ὅτι οἱ Σιωνιστὲς προσπαθοῦν νὰ ἐπιβάλουν μιὰ παγκόσμια δικτατορία; Ἀγνοεῖ πὼς διὰ τῆς σιωπῆς καὶ διὰ τῆς κατατρομοκρατήσεως τῶν ἐλευθέρων καὶ σκεπτομένων ἀνθρώπων ἐπιδιώκουν νὰ κρατήσουν μυστικότητα, ὅσο γίνεται, γύρω ἀπὸ τὶς κινήσεις καὶ τοὺς στόχους τους, ὥστε νὰ προωθοῦν τὰ σχέδιά τους ἀνενόχλητοι;
Οὔτε κατάλαβε «ὅτι ὅποιον ὁμιλεῖ ἐναντίον τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ καὶ τῶν ἐγκλημάτων του εἰς διαφόρους χώρας» προσπαθοῦν νὰ τὸν βγάλουν ρατσιστή, ἢ νὰ τὸν φιμώσουν μὲ ποικίλους τρόπους (δικαστικοὺς κ.ἄ.); Δὲν ἀντελήφθη, οὔτε ἄκουσε ποτέ του, ὅτι ὁ Σιωνισμὸς ἤλεγχε καὶ ἐλέγχει τὸ τραπεζικὸ σύστημα καὶ τὰ Μ.Μ.Ε., ὅτι ἐπιδιώκει (ἐκτὸς τῶν ἄλλων) «τὴν διάβρωσιν τοῦ κλήρου» εἰς τὸν ὁποῖον καὶ ὁ ἴδιος ἀνήκει; Ποιός, τέλος πάντων, εἶναι ὁ ρόλος τοῦ Σεβασμιώτατου; Μήπως τὸ ἀποτέλεσμα τῶν ἐπιδιώξεων τοῦ Σιωνισμοῦ;
Μήπως, ἀκριβῶς ἐπειδὴ δὲν «μπόρεσε» νὰ καταλάβει ὁ,τιδήποτε ἀπ’ ὅλα αὐτά, γι’ αὐτὸ πῆρε τὰ εὔσημα καὶ τὶς εὐχαριστίες τῆς Ἰσραηλιτικῆς Κοινότητας Βόλου καὶ τὴν ἀστεία —ἕως ὑποκριτικὴ— διαβεβαίωση τῶν ποιμαινομένων ἀπὸ ραββίνους ποιμένες, οἱ ὁποῖοι γράφουν στὴν παραπάνω ἐπιστολή: «Σᾶς θεωροῦμε πραγματικὸ ποιμενάρχη μας»;
Ἐδῶ ταιριάζει ἡ παροιμία: «Στὶς δυσκολίες ὁ φίλος φαίνεται». Καὶ ὁ Δημητριάδος «ἀπέδειξε» ποιοὺς θεωρεῖ φίλους του. Προτίμησε νὰ «ἀδειάσει» τὸν συνεπίσκοπό του κ. Σεραφείμ, γιὰ χάρη τους, ὅπως προτιμᾶ τοὺς Οἰκουμενιστές, κάθε εἴδους αἱρετικοὺς καὶ ἀλλόθρησκους, ἀπὸ τοὺς πιστούς, τοὺς ὁποίους συνηθίζει νὰ ὀνομάζει φανατικούς, ἀκραίους, ζηλωτὲς καὶ σοῦπερ-ὀρθόδοξους, ἐπειδὴ τοῦ ὑποδεικνύουν τὶς δογματικὲς καὶ ἐκκλησιολογικὲς παρεκκλίσεις του.
Μήπως, τέλος, ὁ κ. Ἰγνάτιος (ὅπως γράφει ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος») ἔκανε βιαστικὰ τὶς δηλώσεις αὐτές, θέλοντας «νὰ λάβη “ἐκδίκησιν” διὰ τὰς θέσεις τοῦ Πειραιῶς ἐναντίον τῆς μεταπα-τερικῆς θεολογίας, καὶ δὲν ἀντελήφθη ὅτι ὁ Πειραιῶς “ἐκτύπα” τὸν σιωνισμὸν καὶ ὄχι τοὺς Ἑβραίους”»; Πιθανόν νὰ ἰσχύει καὶ αὐτό, ἀλλὰ ἕνας ἄνθρωπος, ὅπως ὁ κ. Ἰγνάτιος, ποὺ διακρίνεται γιὰ τὴν εὐφυΐα του, δὲν κάνει τέτοια λάθη!
Ἐπίσης εἶναι ἀπορίας ἄξιον, πῶς ἡ Ἰσραηλιτικὴ Κοινότητα τοῦ Βόλου, ποὺ ἀκολουθεῖ μιὰν ἄλλη θρησκεία, —πολλὰ ἀπὸ τὰ κείμενα τῆς ὁποίας περιπαίζουν καὶ ὑβρίζουν αἰσχρότατα τὴν ἠθικὴ ἀκεραιότητα τῆς Παναγίας καὶ τοῦ Χριστοῦ—, νὰ δείχνει τάχα ὅτι ἀποδέχεται ἕναν Ἐπίσκοπο, τοῦ ὁποίου τὸν ἱδρυτὴ καὶ ἀρχηγό, τὸν Ἰουδαῖο Ἰησοῦ Χριστό, τόσο σκαιῶς ὑβρίζουν; Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ ἐπαινεῖ ὡς ἰδανικὸ ἐκφραστὴ ἀγάπης, τὸν «ἐκπρόσωπο» μιᾶς ἐχθρικῆς πρὸς αὐτοὺς θρησκείας;
Δυστυχῶς, στὴν ἐποχὴ τῆς συγκρητιστικῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅλα μποροῦν νὰ συμβοῦν, ἀφοῦ μέσα στὸ χωνευτῆρι τοῦ πανθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ πίστη τοῦ ραββίνου τοῦ Βόλου καὶ τοῦ ἐπισκόπου κ. Ἰγνατίου συναντῶνται, ἐφόσον τὸ κοινὸ χαρακτηριστικὸ γνώρισμά τους, δὲν εἶναι ἡ μοναδικότητα τῆς ἀλήθειας τοῦ Εὐαγγελίου, ἀλλὰ μιὰ ἄχρωμη πίστη σὲ ἕναν κοινὸ ἀπροσδιόριστο Θεό, διαφορετικὸ ἀπὸ τὸν Τριαδικό Θεὸ τῆς ἀληθινῆς Ἀγάπης.
Ἡ πιὸ πάνω ἐπιστολὴ τῆς Ἰσραηλιτικῆς Κοινότητας Βόλου, δεν ἐκφράζει τὶς εὐχαριστίες της στὸν κ. Ἰγνάτιο ὡς πρὸς Ἕλληνα πολίτη, ὁ ὁποῖος ὑποστήριξε τὶς θέσεις τῆς Κοινότητας δημοσίως καὶ κατήγγειλε τὶς δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς. Ἐπαινεῖται ὁ κ. Ἰγνάτιος μὲ νόημα, ὡς Ἐπίσκοπος ὄχι μόνο τῶν Ὀρθοδόξων, ἀλλὰ καὶ δικός τους! Παράξενο, ἀλλὰ πραγματικό: οἱ Ἰσραηλίτες στὸ θρήσκευμα, θεωροῦν καὶ εὐχαριστοῦν τὸν κ. Ἰγνάτιο ὡς ποιμενάρχη τους!!! Καὶ οἱ σιωνιστὲς δὲν εὐχαριστοῦν ποτὲ κανέναν· μόνον χρησιμοποιοῦν τοὺς πάντες, ὅσο τοὺς εἶναι χρήσιμοι στὰ σχέδιά τους.
Ὅσο καὶ νὰ θέλουμε νὰ παραβλέψουμε καὶ νὰ παραθεωρήσουμε τὸ σαφὲς καὶ ἄκρως ἀποκαλυπτικὸ μήνυμα αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεται καὶ ὁ πλέον καλοπροαίρετος Ὀρθόδοξος Χριστιανός, ὅτι τέτοια ἐπαινετικὴ ἐπιστολή, οὐδέποτε θὰ ἐγράφετο γιὰ κάποιον ἀκραιφνῆ Ὀρθόδοξο καὶ μαχητικὸ στὰ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως Ἱεράρχη. Ἕνας τέτοιος Ἱεράρχης, ὡς ὁ Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, μόνον λοιδορίες θὰ εἰσέπραττε.
Εἶναι ἔτσι ἡλίου φαεινότερο, ὅτι οἱ Ἰσραηλίτες, μόνον σ’ ἕναν Δεσπότη (ὅπως τὸν ἐπίσκοπο τοῦ Βόλου), —ὁ ὁποῖος ἔχει ἄριστες σχέσεις μὲ Ἑβραίους, Εὐαγγελικούς, Παπικούς, Ροταριανοὺς κλπ.— θὰ μποροῦσαν νὰ πλέξουν τέτοιο ἐγκώμιο, στὰ πλαίσια ἀσφαλῶς τοῦ αἱρετικοῦ διαλόγου καὶ τῆς ἀντίχριστης συνύπαρξης-σύμπραξης μὲ ὅλους τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἀλλόθρησκους στὴ Μητρόπολη Δημητριάδος, ποὺ κατέστη πλέον ἄντρο νεοεποχίτικων κακοδοξιῶν.
Καὶ αὐτὸς ὁ ἔπαινος ἔχει ἰδιαίτερη σημασία. Ἐφόσον ὁ κ. Ἰγνάτιος τὸν ἀποδέχεται ἀδιαμαρτύρητα, καὶ ἴσως μὲ καύχηση, δὲν θὰ μπορέσει ποτὲ στὸ μέλλον νὰ ἐκφραστεῖ ἀρνητικὰ γιὰ τοὺς Ἰσραηλίτες (σιωνιστές), ποὺ ἀποκάλυψαν ποιός καὶ τί πραγματικὰ εἶναι ὁ Βόλου κ. Ἰγνάτιος. Καὶ ἀποδέχτηκε τὸν ἔπαινο, ἐνῶ γνωρίζει ὅτι οἱ Ἑβραῖοι ἀρνοῦνται ἀκόμα καὶ σήμερα καὶ λοιδοροῦν μὲ τὴ ζωή τους καὶ τὰ βιβλία τους τὸν Θεάνθρωπο Ἰησοῦ.
Πῶς, ἀλήθεια εἶναι δυνατόν, αὐτός, ὁ «εἰς τύπον καὶ τόπον Χριστοῦ» ἐπίσκοπος, νὰ ἀποδέχεται ἀδιαμαρτύρητα τὴν ἀναγνώριση ποὺ τοῦ κάνουν οἱ Ἰσραηλίτες, τὴ στιγμὴ ποὺ ἡ θρησκεία τους ὑβρίζει τὸν Χριστό; Δὲν εἶναι σὰν νὰ ἀποδέχεται ὁ ἴδιος νὰ τιμᾶται περισσότερο ἀπὸ τὸν Χριστό, καὶ νὰ ἀναγνωρίζεται ἀπὸ τοὺς ἀντίχριστους —ἕνεκα τῆς πολλῆς ἀγάπης του— ὡς ἀνώτερος ἀπὸ τὸν θεάνθρωπο Χριστό, τὸ δεύτερο πρόσωπο τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ!!! Φίλος, λοιπόν, καὶ «ποιμενάρχης» ὁ κ. Ἰγνάτιος γιὰ τοὺς Ἰσραηλίτες ποὺ μισοῦν τὸν Χριστό, τὸν Ἀρχηγὸ καὶ Ἀρχιερέα τῆς Ἐκκλησίας ὅπου διακονεῖ ὁ Δημητριάδος!!!
Ἀντί, λοιπόν, νὰ βρίσκεται ὁ Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος ὑπόλογος ἐνώπιον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιὰ τὰ πλεῖστα ὅσα ἔχει πεῖ καὶ πράξει κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, καὶ διὰ τῶν ὁποίων ἄλλους σκανδαλίζει καὶ ἄλλους πνευματικὰ ἐκμαυλίζει ἀπὸ τοὺς πιστοὺς τῆς Μητροπόλεώς του —καὶ ὄχι μόνον αὐτούς—, βρίσκεται ὑπόλογος ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ἐπειδὴ ἐκφράζει θαρραλέα τὶς θέσεις καὶ τὶς ἀνησυχίες τοῦ πιστοῦ Ὀρθόδοξου Λαοῦ.
Πρέπει, ὡς ἐκ τούτου, νὰ ἐπανέλθουμε σὲ ἄλλο Δελτίο μας καὶ νὰ θυμίσουμε κάποιες ἀντορθόδοξες καὶ ἀμφιλεγόμενες ἐνέργειες τοῦ Μητροπολίτη Δημητριάδος· ὅπως τὴν ἀποδοχὴ ἀπὸ τὸν κ. Ἰγνάτιο τῶν αἱρετικῶν-προδοτικῶν γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία θέσεων τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε, τὶς θέσεις του γιὰ τὶς συμπροσευχές, τοὺς διαλόγος μὲ τοὺς Παπικούς, τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη, τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, τὴν μεταγλώττιση λειτουργικῶν κειμένων, τὴν μετα-πατερικὴ Θεολογία κλπ.
Τίθεται, ἐν κατακλείδι, ἄλλη μιὰ φορὰ τὸ ἐρώτημα: Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος λειτουργεῖ ὡς ἁγιοπνευματικὸς ἢ ὡς πολιτικὸς-κοσμικὸς ὀργανισμός; Ποιές προτεραιότητες θέτει καὶ μὲ ποιά θέματα ἀσχολεῖται; Ἐνεργεῖ κατὰ τὶς ἐπιταγὲς τοῦ ἐχθρικοῦ πρὸς τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ καὶ τρέμει μήπως τὸν θίξει, ἢ ὑποστηρίζει τὶς εὔλογες, ἱστορικές, ἀντικειμενικὲς καὶ ὀρθόδοξες (οὐδόλως ρατσιστικὲς) θέσεις ἑνὸς μέλους τῆς Ἐκκλησίας καὶ δὴ μέλους τῆς Ἱεραρχίας;
Ἡ ἀπάντηση, —ὅσο κι ἂν θλίβει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανὸ— εἶναι, πὼς ἡ Ἱερὰ Σύνοδος δικαίωσε τὶς θέσεις τοῦ Δημητριάδος καὶ τῶν Σιωνιστῶν, καὶ πῆρε ἀποστάσεις ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, κυριολεκτικὰ τὸν «ἄδειασε», ὅπως ἐγράφη στὸν Τύπο· οὐδέποτε, ὅμως, ἀνακάλεσε στὴν θέση του καὶ στὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογικὴ τάξη τὸν Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιο, γιὰ τὶς ἀστοχίες καὶ τὶς ἀντορθόδοξες θέσεις του σὲ θέματα Πίστεως· οὐδέποτε μίλησε γιὰ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς ἡγέτες του.
Γιὰ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τὰ κορυφαῖα θέματα τῆς Πίστεως εἶναι ὡς νὰ μὴ ὑφίστανται· συνέρχεται καὶ ἀποφασίζει γιὰ τὶς μετοχὲς στὴν Ἐθνικὴ Τράπεζα, γιὰ τὰ περιουσιακά, γιὰ τὴν σύνταξη στοὺς πολύτεκνους τῆς Θράκης, γιὰ τὰ ζητήματα τοῦ Ἐφημεριακοῦ Κλήρου καὶ λοιπὰ λιγότερο ἢ περισσότερο ἀναγκαῖα, ἀλλὰ ὄχι γιὰ τὰ ἐκκρεμοῦντα καὶ πρωτεύοντα θέματα τῆς Πίστεως.
Ἀλλὰ καὶ γιὰ ἐκεῖνα τὰ θέματα (ποὺ κατόπιν μεγάλης πιέσεως ἀποφάσισε νὰ συζητήσει), ὅπως γιὰ τὴν Κάρτα τοῦ πολίτη, τὴν ὑποβάθμιση/κατάργηση τοῦ μαθήματος θρησκευτικῶν κ.ἄ., μεθόδευσε νὰ τὰ παραπέμψει σὲ χρονοβόρες ἐπιτροπές, ὥστε νὰ δώσει χρόνο στὴν Κυβέρνηση νὰ προχωρήσει στὴν μερικὴ ἢ καὶ ὁλοκληρωτικὴ ἐφαρμογὴ τῶν μέτρων ποὺ ἔχει δρομολογήσει, στηρίζοντας οὐσιαστικὰ τὰ ἀντίχριστα αὐτὰ μέτρα κατὰ τῆς ἐλευθερίας καὶ τοῦ αὐτεξουσίου τοῦ προσώπου.
Θεσσαλονίκη, 15 Ἰανουαρίου 2011
Γιὰ τὴν «Φιλορθόδοξο Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου