Αναγνώσαμε ένα άρθρο υπό τον τίτλο
'' ''ΟΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ''
.
Βέβαια το έχουμε επανειλημμένα
αναφέρει, ότι όταν κάποιος θέλει να γράψει κατά του Οικουμενισμού, ο λόγος του
ξαφνικά μετατρέπεται σε αντιζηλωτικό!! Το άρθρο εδώ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ
Ο ΑΓΩΝ Η ΑΝΤΙΖΗΛΩΤΙΚΟΣ??
Θα σχολιάσουμε με απλά λόγια ένα επίμαχο
μέρος του άρθρου που μας έκανε εντύπωση.
Αναφέρει ο π. Ιωήλ:
«με το να κάνουμε λόγο, αλλά και να
αγωνιζόμαστε εναντίον του Οικουμενισμού και του θρησκευτικού συγκρητισμού, δεν
θα πέσουμε από την άλλη στην ετέρα μεγάλη παγίδα και στον άλλο πειρασμό του
πονηρού, που ονομάζεται άκριτος ζηλωτισμός. Ουδείς έχει το δικαίωμα να
αποσπασθεί από το Σώμα της Εκκλησίας και να δημιουργήσει παρατάξεις και
σχίσματα. Ουδέποτε αυτό. Άλλωστε, όπως γνωρίζουμε, ο τόπος μας, η Ελλαδική
δηλαδή Εκκλησία, και όχι μόνο, έχει δεχθεί κατά καιρούς πολλές τις πληγές στο
σώμα της από τους «εκ δεξιών πειρασμούς».
Εδώ ο αρθρογράφος αναφέρει ότι είναι
παγίδα και πειρασμός ''εκ δεξιών'' του πονηρού το να είναι κάποιος ζηλωτής. Δεν
έχει κάποιος το δικαίωμα να ''αποσπασθεί'' (αποτείχιση;;) από το Σώμα της
Εκκλησίας και να δημιουργεί παρατάξεις και σχίσματα.
Μας κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι ενώ ο
δάσκαλος των τοιούτων θεωριών (Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ''ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ'')
αναφέρει ότι ο Ορθόδοξος έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ (και όχι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ), να διακόψει το
μνημόσυνο του αιρετίζοντος Επισκόπου, οι μαθητές του δεν έχουν την ίδια άποψη
με αυτόν! Έγραφε ο ίδιος:
«ΑΝ ΔΕ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΣ ΤΙΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΗΤΑΙ ΝΑ
ΜΝΗΜΟΝΕΥΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ (ΛΟΓΩ
ΚΗΡΥΤΤΟΜΕΝΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ), ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΠΡΟΒΑΙΝΩΝ ΕΤΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ, ΝΑ ΠΑΥΣΗ
ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΑΥΤΟΥ (ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ
ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ), ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΤΩ ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ...(Τα δυο
άκρα σελ. 89)
Διαφωνείτε μαζί του;
Επίσης δια ποιό Σώμα της Εκκλησίας μας
ομιλείτε; Ομιλείτε δια ένα Σώμα το οποίο συμπεριλαμβάνει αιρετικούς
(Οικουμενιστές) και Ορθοδόξους Επισκόπους (μη Οικουμενιστές) και ιερείς οι
οποίοι συνυπάρχουν, συγκοινωνούν, αλληλομνημονεύονται εις τα δίπτυχα, συλλειτουργούν
και συν - πανηγυρίζουν εις τις εορτές ως να μην συμβαίνει απολύτως
τίποτε; Σε τι διαφέρει αυτό το ''Σώμα'' με το Οικουμενιστικό Σώμα όπου
συμπεριλαμβάνει ένα συνονθύλευμα, μίαν συνύπαρξιν θα λέγαμε μεταξύ τους και ας
διαφωνούν σε σημαντικά θέματα, ας έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ!
Πως μας λέτε δια ΕΝΑ ΣΩΜΑ εις το οποίο
υπάρχουν διαφορετικά φρονήματα, είναι άξιον απορίας.
Ας υποθέσουμε ότι εις τους κόλπους των
παλ/των δεν υπήρχαν ΄''παρατάξεις'', αλλά μία και μόνη Σύνοδος, μήπως θα τους
αποδεχθείτε;
«Η σύγχρονη μάλιστα κατάσταση στον δραματικό
χώρο των σχισμάτων και των ποικίλων «συνόδων», αποδεικνύει άμεσα σε ποιο
κατάντημα μπορούν να φθάσουν διάφορες ομάδες, όταν τους λείπει η ακριβής γνώση
της εκκλησιαστικής Ιστορίας και όταν υπάρχει ημιμάθεια του Κανονικού Δικαίου. Ο
τρόπος δε που χειρίζονται κάποιοι «ηγέτες» των σχισματικών παρατάξεων τα θέματα
γενικώτερα, αποδεικνύει, όχι απλώς ασχετοσύνη περί τα θεολογικά, αλλά στην
κυριολεξία, αθεοφοβία. Και πώς να μη συμβαίνει αυτό αγαπητοί, όταν
αρκετοί εξ' αυτών που παρουσιάζονται με βαρύγδουπους τίτλους και με
«εκκλησιαστικά» αξιώματα, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα μπορούσαν «τιμής
ένεκεν» να είναι απλώς «κανδηλανάπτες», για να μην ισχυριστούμε ότι θα έπρεπε
ν' ανήκουν στους «προσκλαίοντες»; Πώς αλήθεια ηρεμούν με τη συνείδησή τους όταν
φτάνουν να προβαίνουν σε ανοικονόμητες οικονομίες, για το καλό δήθεν της
παρατάξεως που την έχουν βαπτίσει «εκκλησία»; Και όλα αυτά φίλοι μου, στο όνομα
της ταλαίπωρης «ορθοδοξίας» και «ένεκεν αληθείας»...
Επαναλαμβάνουμε ας υποθέσουμε ότι εις τους
κόλπους των παλ/των δεν υπήρχαν ΄''παρατάξεις'', αλλά μία και μόνη Σύνοδος,
μήπως θα τους αποδεχθείτε;
Γνωρίζουμε ότι από παλαιότερους καιρούς
τους παλ/τες τους ονόμαζαν αμαθείς, σχισματικούς, παλαιοημερολογίτες
κ.λπ. χλευαστικά προσωνύμια. Όμως όταν ομιλείτε περί ''ημιμάθειας του Κανονικού
Δικαίου'' τι εννοείτε; Πολύ θα θέλαμε να δούμε έναν διάλογο μεταξύ εσάς και με
Καθηγητή Κανονικού Δικαίου που ανήκει εις τους κόλπους των παλ/των, δια μας
δείξετε την ημιμάθεια που τον διακατέχει. Εάν θέλετε μπορούμε να γίνουμε ο
''διαύλος'' μεταξύ εσάς και του ιδίου.
Γνωρίζουμε επίσης, και σας υπενθυμίζουμε
ότι τούτα τα ''εκκλησιαστικά αξιώματα'' δια τα οποία ομιλείτε είναι μόνο
''αξιώματα'' δια όσους ανήκουν εις τους παλ/τες! δηλαδή δια μία χούφτα
ανθρώπων, όπως λέγουν μερικοί που έχουν τα ίδια φρονήματα με εσάς. Αυτά είναι
τα αξιώματα; Μία ''χούφτα'' ανθρώπων να τους τιμά, ενώ οι πολλοί (εσείς) να
τους ονομάζει με τα γνωστά προσωνύμια;;; Δεν νομίζω ότι κάποιος θα ζήλευε
τέτοια ''αξιώματα'' ούτε μία τέτοια ''δόξα''!!! Ο καθείς θα ήθελε να δοξάζεται
από τους πολλούς (βλ. Πάπα), όχι από μία χούφτα ανθρώπων!!!
Εσείς είστε σίγουρος ότι όλα αυτά τα έτη
όπου εμφανίστηκε ο Οικουμενισμός (1924 και μετά), είστε σίγουρος
ότι διαχειριστήκατε τα θέματα όπως έπρεπε; Τα διαχειρισθήκατε με
σχετικότητα αλλά και με θεολογική ορθή κατάρτιση;
Εσείς πως ηρεμείτε την συνείδησή σας όταν
φτάνετε σε οικονομίες τύπου π.χ., να δέχεσθε την επισκέψη ενός αιρετικού
Οικουμενιστή Επισκόπου εις τους τόπους σας (ομιλούμε δια όλους εσάς), με τιμές
ως να μην συμβαίνει τίποτα, μνημόνευση εις τα δίπτυχα, συνεορτασμούς μαζί τους
κ.λπ; Πως ηρεμείτε όταν ομιλείτε δια έναν αιρετικό Οικουμενισμό, ΑΚΕΦΑΛΟ
όμως, διότι δεν ονομάζετε από ποιούς εκπροσωπείται αυτός, ποιός τον κηρύττει,
ποιοί είναι τέλος πάντων αυτοί οι Οικουμενιστές, και έτσι πέφτετε εσείς οι ίδιοι
εις την άλλη παγίδα της αιρέσεως του ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΥ, όπως πολύ ορθά
επισήμανε ο π. Θεόδωρος Ζήσης;;
«Όχι λοιπόν! Ξεκάθαρα όχι. Δεν θα φύγουμε
από την Κιβωτό της Σωτηρίας. Δεν θα γίνει δηλαδή αυτό που θέλει ο διάβολος,
αλλά και που μάλλον θα ήθελαν όσοι συνειδητά παρασπονδούν στα θέματα της
πίστεως. Είναι κι αυτό μια τραγικότητα. Όσοι δηλαδή βάλλουν έσωθεν την Εκκλησία
μας, θα ήθελαν μετά πολλής της χαράς μάλιστα, να απομακρυνθούν όσοι πονούν για
τα ολισθήματα και τα εκκλησιαστικά εγκλήματα, και τούτο για να αποδυναμωθεί η
αντίσταση, και έτσι να οδηγήσουν το σκάφος εκτός σωτηρίου πορείας, και στην
ρότα που επιθυμούν».
Ο διάβολος αγαπητέ
πατέρα μας, ήδη ''πέτυχε'' αυτό που ήθελε, και μάλλον έχει
ξεκαρδιστεί από τα γέλια διότι βλέπει κάποιους με ''άσφαιρα'' βλήματα
να πυροβολούν! Άσφαιρα βλήματα, εννούμε τον ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ κατά των Οικουμενιστών!
Εάν αυτό εσείς το θεωρείτε αντίσταση, τότε τι να πούμε εμείς!!! Αυτό που θέλει
ο διάβολος και οι Οικουμενιστές δεν είναι να αδειάσει το σκάφος, αλλά να ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ
ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ!!
Ας υποθέσουμε όμως και πάλι ότι δήθεν απομακρύνεσθε εσείς και όλοι από το ''σκάφος'', όπως το λέτε. Ποιό σκάφος θα οδηγήσουν οι Οικουμενιστές, όταν ΟΛΟΙ ΣΥΣΣΩΜΟΙ θα έχουν εξέλθει από αυτό;; (αιρετικό σκάφος το λέμε εμείς). Τι να το κάνουν τέτοιο σκάφος όταν θα έχει ήδη αδειάσει;; Εσείς δηλαδή μας λέτε ότι οι Οικουμενιστές θέλουν μετά πολλής χαράς να αδειάσει τούτο το σκάφος δια να το πάνε όπου αυτοί θέλουν;;; Μα αν αδειάσει το σκάφος τότε χάρισμά τους!! Ας καταποντισθεί και αυτό αλλά και αυτοί μαζί του! Οι Ορθόδοξοι θα έχουν βρεί άλλο σκάφος ΟΡΘΟΔΟΞΟ!! Ποιό είναι αυτό;; Μας το λέγει ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής!!
««Χθές ὀκτωκαιδεκάτῃ τοῦ μηνός, ἥτις ἦν ἡ ἁγία Πεντηκοστή, ὁ πατριάρχης ἐδήλωσέ μοι λέγων· Ποίας Ἐκκλησίας εἶ; Βυζαντίου; Ρώμης; Ἀντιοχείας; Ἀλεξανδρείας; Ἱεροσολύμων; Ἰδού πᾶσαι μετά τῶν ὑπ’ αὐτάς ἐπαρχιῶν ἡνώθησαν. Εἰ τοίνυν εἶ τῆς καθολικῆς Ἐκκλησίας, ἑνώθητι, μήπως, ξένην ὁδόν τῷ βίῳ καινοτομῶν, πάθῃς ὅπερ οὐ προσδοκᾷς.
»Πρός οὕς εἶπον · Καθολικήν Ἐκκλησίαν, τήν
ὀρθήν καί σωτήριον τῆς εἰς αὐτόν πίστεως ὁμολογίαν, Πέτρον μακαρίσας ἐφ’ οἷς
αὐτόν καλῶς ὡμολόγησεν, ὁ τῶν ὅλων εἶναι Θεός ἀπεφήνατο. Πλήν μάθω τήν
ὁμολογίαν, ἐφ’ ἥν πασῶν τῶν Ἐκκλησιῶν γέγονεν ἡ ἕνωσις, καί τοῦ γενομένου
καλῶς, οὐκ ἀλλοτριοῦμαι» (Φιλοκαλία, ΕΠΕ 15Β, 450). Ἐδῶ ὁ
ἅγιος ὀνομάζει «Καθολική Ἐκκλησία τήν ὀρθήν καί σωτήριον τῆς εἰς
αὐτόν πίστεως ὁμολογίαν». Συνεπῶς
ὅποιος δέν ἔχει αὐτήν τήν ὁμολογία δέν δύναται νά ἀνήκη εἰς τήν Καθολικήν
Ἐκκλησίαν».
Αυτό πατέρα μας είναι το σκάφος, αυτή είναι
η Καθολική Εκκλησία! Η ΟΡΘΗ
ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ! και όχι τα Πατριαρχεία και οι Τοπικές
Εκκλησίες!
Χαρακτηριστικά ἀναφέρουν εἰς τόν ὅσιο τήν
ἕνωσι ὅλων τῶν Πατριαρχείων καί τοπικῶν Ἐκκλησιῶν, ἀλλά ὄχι μέ βάσι τήν
ὀρθόδοξον πίστι. Ὁ ὅσιος προτιμᾶ ἀπερίφραστα τήν ὀρθόδοξον πίστι καί ὄχι τήν
ἐκκλησιαστική ἕνωσι ἄνευ αὐτῆς τῆς πίστεως. Εἶναι πολύ σημαντική αὐτή ἡ θέσις
τοῦ ὁσίου καί δεικνύει ὅτι ἡ μόνη ἀληθής ἕνωσις συντελεῖται ἐν τῇ ὀρθοδόξῳ
πίστει. Ὅλα τά ἄλλα εἶναι τεχνάσματα τοῦ διαβόλου!!!
«Θα
μείνουμε λοιπόν και θα αγωνιστούμε εντός της Εκκλησίας. Και Εκκλησία, δεν είναι
τα λάθη και οι ανθρώπινες αδυναμίες, ή έστω και προδοσίες. Εκκλησία είναι το
Σώμα του ίδιου του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Άλλωστε,
και στο θέμα αυτό, το οποίο δεν αντιμετωπίζεται τώρα για πρώτη φορά, έχουν
ξεκαθαρίσει δια παντός τα πράγματα, μεγάλες άγιες και σύγχρονες μορφές της
Εκκλησίας μας, όπως ο Σέρβος Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, αλλά και ο δικός μας, ο
ανεπανάληπτος και όσιος πατήρ Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Φυσικά την μέση και
βασιλική οδό, μας τη διδάσκει ο λόγος του Θεού και οι άγιοι της Εκκλησίας μας,
που ερμηνεύουν τον ζωντανό λόγο του Θεού».
Είναι δικαίωμά σας να
κάνετε ότι εσείς θέλετε. Αναφέραμε άνωθεν ποιά είναι η Καθολική Εκκλησία! Θα
θέλαμε να δούμε εάν όντως ο π. Ιουστίνος Πόποβιτς ήταν εν ζωή σωματικώς τι θα
έπραττε ο ίδιος. Θα ήταν ενδιαφέρον.
Όσο δια τον
''όσιο;;'' π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, απεδείχθη εις την πράξη ότι έκανε λάθος,
διότι ενόμιζε ότι ο Οικουμενισμός δεν θα διαρκέσει πολύ, αλλά δυστυχώς έπεσε
έξω και όχι μόνο διάρκεσε αλλά και ΕΓΙΓΑΝΤΩΘΗ!!! Και έμεινε αυτό το
ατυχές ''άχρι καιρού''!!!
Όσο δια την βασιλική οδό
που αναφέρατε, σας υπενθυμίζουμε και εμείς το λεχθέν:
οἶδά
σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός.
οὕτως
ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός
μου. (Αποκ.
3. 15-16)
Γνωρίζω καλά τα έργα
σου, τα ολίγα, τα ατελή και χλιαρά. Αυτά και μαρτυρούν, ότι ούτε ψυχρός είσαι
ως προς την πίστιν, ούτε θερμός. Είθε να ήσουν ψυχρός (διότι υπήρχεν ελπίς να
μετανοήσης και θερμανθής) η να ήσουν ζεστός και θερμός.
Ετσι επειδή είσαι
χλιαρός και δεν είσαι ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, πρόκειται να σε εμέσω από το
στόμα μου, (να σε αποδοκιμάσω και σε αποκόψω από την Εκκλησίαν μου).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου