Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Σημείο σωτηρίας δεν είναι το θαύμα, αλλά η Ορθόδοξος Ομολογία έργω τε και λόγω

Σήμερα βλέπουμε μια διαστροφή της αλήθειας του Ευαγγελίου αλλά και μια άγνοια του βίου και των λόγων των Αγίων Πατέρων μας.
Αυτά τα λέγουμε διότι διαβάζουμε σε κάποιες σελίδες δια κάποια θαύματα που λαμβάνουν χώρα σε Μουσουλμάνους. Πολλοί είναι αυτοί που πείθονται και μάλιστα χαίρονται ασχέτως εαν ο άγιος Αναστάσιος ο Σιναίτης αλλά και αρκετοί άλλοι Πατέρες μας λέγουν ότι δεν είναι σημείο σωτηρίας το θαύμα, αλλά η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΩ ΤΕ ΚΑΙ ΛΟΓΩ!
Ίσως όμως κάποιος αναρωτηθεί λέγοντας: «Μα καλά, εαν αυτός ο άνθρωπος (Μουσουλμάνος) πιστεύει εις τον Άγιο τον οποίο επικαλέστηκε, είναι αδύνατον να γίνει το θαύμα»;;; Και απαντάμε ότι όχι μόνον δεν είναι αδύνατο, αλλά και πολύ φυσικό! Διότι ο Άγιος το θαύμα το κάνει δια να πιστέψει ο άνθρωπος εις τον Χριστό (εαν είναι ήδη Ορθόδοξος δια να επιστρέψει δια της ΠΡΑΞΕΩΣ εις τον Χριστό, και εαν είναι αλλόθρησκος να βαπτιστεί και να γίνει έργω τε και λόγω Χριστιανός και να απαρνηθεί την πλάνη του), και όχι να μένει εκεί που είναι (είτε στην μη εν Χριστώ ζωή δια τον ήδη Χριστιανό, είτε εις την δαιμονική πλάνη δια τον αλλόθρησκο)!!!
Αυτό μας το διδάσκουν οι άγιοι Μάρτυρες που εορτάζει η Εκκλησία μας. Όλοι ανεξαιρέτως ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΑΝ την πλάνη τους και πίστεψαν εις τον Χριστό, και μάλιστα μαρτύρησαν.
Σήμερα όμως υπάρχει ενα πνεύμα που λέγει ότι «Ολοι εις τον ίδιο Θεό πιστεύουμε», «θαύματα γίνονται και εις τους αλλοθρήσκους» κ.λπ. τα οποία βεβαίως δεν ερμηνεύουν ορθά αλλά διαστροφικά την αλήθεια του Ευαγγελίου.

Διαβάζουμε λοιπόν απο το Πρακτορείο ROMFAIA:
Η Αγία Μαρίνα Διδυμοτείχου έφερε κοντά δύο θρησκείες!

«Χριστιανοί και μουσουλμάνοι ένωσαν την πίστη τους στο πρόσωπο της Αγίας Μαρίνας, που τίμησε όλος ο Βόρειος Έβρος στο Διδυμότειχο.

Ήταν πρωτοφανής η φετινή κοσμοσυρροή των πιστών που έσπευσαν να προσκυνήσουν το λείψανο της, το οποίο στο εξής θα εκτίθεται στο παρεκκλήσι της θαυματουργής Αγίας, σε ειδική λειψανοθήκη.

Η είδηση του θαυματουργού αγιάσματος έφθασε στα πέρατα της Ελλάδας, ώστε πιστοί που δεν μπορούσαν να έρθουν επικοινωνούσαν με την Εκκλησία για να φροντίσει να τους αποστείλει από ένα μικρό φιαλίδιο για ευλογία και υγεία στην οικογένεια τους, ιδιαίτερα όσοι έχουν ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.

Το ιερό στον βράχο του Καλέ είχε περικυκλωθεί από πιστούς που περίμεναν με κατάνυξη και δέος να ασπαστούν την εικόνα λαμβάνοντας δύναμη στα όσα αντιμετωπίζουν.

Είναι μεγάλη η φήμη της και στους μουσουλμάνους( στο Διδυμότειχο βρίσκεται εδώ και αιώνες μια από τις πολυπληθέστερες μουσουλμανικές κοινότητες) και αυτό φάνηκε από πληθώρα οικογενειών που έτρεξαν να ανάψουν κεράκι στη χάρη της, να φιλήσουν την εικόνα της, να κρατήσουν ένα λουλουδάκι από τον επιτάφιο της, να γράψουν τα ονόματα τους ώστε να διαβασθούν για γεροσύνη.

Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι μουσουλμάνοι ζήτησαν και έκαναν αρτοκλασία ανήμερα της γιορτής της, αλλά και μια οικογένεια χριστιανών που πρόσφερε το αρνάκι από το σπίτι της ως ανταπόδοση στο καλό που είδε!

Φέτος ο εορτασμός της Αγίας Μαρίνας είχε μια ιδιαίτερη λαμπρότητα και οργάνωση και αυτό οφείλεται στην άοκνη προσπάθεια κλήρου και λαού, ιδιαιτέρως όμως του έχοντος το γενικό πρόσταγμα της πανηγύρεως, Πανοσιολογιότατου Αρχιμανδρίτη κ. Δαμασκηνού Αλαζράι, αφού η ημέρα αυτή ταυτίζεται με την είσοδο του στην ιεροσύνη, είναι η μέρα της χειροτονίας του γι αυτο και ο ίδιος θέλησε να επιμεληθεί την όλη οργάνωση.

Συγκινητικά ήταν τα λόγια του Μητροπολίτη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας και Σουφλίου κ. Δαμασκηνού, ο οποίος λειτούργησε για πρώτη φορά στο ανακαινισμένο εκκλησάκι λέγοντας χαρακτηριστικά «στις υπώρειες του βυζαντινού κάστρου του Διδυμοτείχου, στις όχθες του ποταμού Ερυθροποτάμου, εδώ που συναντάται η ιστορία με το θρύλο και το θαύμα η ευσέβεια των ανθρώπων έστησε ιερό αφιερωμένο στη λατρεία του θεού και στη μνήμη της Μεγαλομάρτυρας Αγίας Μαρίνας!»

Η Αγία Μαρίνα έφερε κοντά δυο θρησκείες, αναζωπύρωσε έθιμα και εκδηλώσεις που ακόμη και η περιφέρεια είχε αρχίσει να ξεχνά!

Φαίνεται πως ο νέος μας Μητροπολίτης έχει σκοπό να αναδείξει πολλές ακόμη πτυχές της ζωής και της περιοχής μας!

Εκ μέρους όλων, ένα μεγάλο ευχαριστώ».

Επίσης εις το ''ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ'' διαβάζουμε: ''Αν και μουσουλμάνοι, δημιούργησαν εκκλησάκι και προσκυνούν τις εικόνες του''.

Ένα θαυμαστό γεγονός παρουσίασε «Ο ΧΡΟΝΟΣ» της Κομοτηνής(10/1/09):
«Μέσα σε μια παραγκούπολη, ανάμεσα σε σπίτια με πλινθιά,τσιμεντόλιθους και λαμαρίνες, σε στενοσόκακα που μετά βίας χωρά να περάσει ένας άνθρωπος, στην μικροσκοπική αυλή ενός μουσουλμάνου κατοίκου του τέρματος Αδριανουπόλεως θα δούμε την δύναμη της πίστης και την αγάπη τους στην Αγία Ειρήνη την Χρυσοβαλάντου, όπου στην χάρη της φτιάχτηκε ένα εκκλησάκι.
Αντώνιος Ουρεϊλίδης, Φοιτητής Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ

Κι αυτό μικρό, ταπεινό, με λαμαρίνες αλλά με πολλή αγάπη και αφοσίωση των ανθρώπων της οικογένειας που το έκαναν για να ευχαριστήσουν την χάρη της όταν προσευχόμενοι είδαν να σώζεται μετά από πολύ δύσκολες εγχειρήσεις καρδιάς το εγγονάκι τους.
Όλοι τους μουσουλμάνοι και μάλιστα πιστοί και αφοσιωμένοι στο Ισλάμ ωστόσο,βρήκαν στις σεπτές μορφές των Αγίων το δικό τους βάλσαμο ψυχής κι έτσι απλόχερα δείχνουν τα αισθήματά τους. Η περίπτωση του Γκαρήπ είναι γνωστή στον μαχαλά όπου μας οδήγησαν οι κάτοικοι και κυρίως τα νεαρά παιδιά από το κεντρικό καφενείο που γνώριζαν την πίστη και το τάμα του να φτιάξει το εκκλησάκι που όλοι το περιβάλλουν με σεβασμό…


...αυτοπροσδιορίζονται ως μουσουλμάνοι σύμφωνα με τις πεποιθήσεις και τις παραδόσεις τους, αλλά πιστεύουν με απόλυτο τρόπο στην δύναμη και την μορφή της Παναγίας, στην Ειρήνη Χρυσοβαλάντου και στον Αη Γιώργη.
Στο ιδιότυπο αυτό εκκλησάκι δεν υπάρχει ελεύθερο τετραγωνικό εκατοστό δίχως κάποια εικόνα. Όλες προέρχονται από κάποιο μοναστήρι, από κάποιο ξωκλήσι ή αγοράστηκαν από την Τήνο όπου η οικογένεια της μικρής Ζεϊνέπ πηγαίνει σχεδόν κάθε καλοκαίρι, όπως και πολλοί κάτοικοι του οικισμού του τέρματος Αδριανουπόλεως.
Έχει χώρο για να ανάβουν κεριά που υπάρχουν όπως και λαμπάδες, ενώ όπως θα πουν και οι γείτονες ο κόσμος πηγαίνει γονατιστός κι έρποντας όταν θέλει να ζητήσει κάτι με μεγάλη θρησκευτική κατάνυξη και συνήθως τα αιτήματά τους γίνονται και νοιώθουν οι περισσότεροι ευγνωμοσύνη και για αυτό έρχονται και ξαναέρχονται.
Όλα ξεκίνησαν από την περιπέτεια υγείας της μικρής Ζεϊνέπ που είναι κόρη του Ταϊφούν και της Σιμπέλ Ρετζέπ, όταν σώθηκε η μικρή και με ένα όραμα που είδε ο παππούς της ξεκίνησαν όλα. Ο κ. Γκαρήπ Γιουσούφ μας μιλά για το όνειρο που είδε, που του έλεγε μια φωνή ότι αν κάνει το εκκλησάκι θα σωθεί η μικρή. ‘‘ Όταν πήγαμε το παιδί στην Θεσσαλονίκη και έγινε η πρώτη εγχείρηση, το παιδί ήταν σε άσχημη κατάσταση. Η δεύτερη εγχείρηση μετά έγινε στην Αθήνα, βοήθησε η Αγία Ειρήνη και όλα πάνε καλά τώρα. Τώρα στα 15 της χρόνια θα κάνει εγχείρηση το παιδί άμα χρειαστεί.
- Τι εγχείρηση έκανε;
-Εγχείρηση καρδιάς, είχε ανεπάρκεια. Έγινε μεγάλη εγχείρηση στο παιδί και όλα πάνε καλά τώρα.
Βλέπουμε όμως εδώ πάρα πολλές εικόνες, τις φέρνει ο κόσμος;
-Ο κόσμος, δικοί μας από εδώ, ήρθαν από Αθήνα και έρχεται συνέχεια κόσμος στον μαχαλά και φέρνουν εικόνες, ζητάνε βοήθεια. Το μοναστηράκι βοήθησε τον κόσμο πάρα πολύ.
Βλέπουμε εικόνες απ’ όλους τους αγίους. Άγιος Γεώργιος, Άγιος Χριστόφορος, Άγιος Δημήτριος, Ταξιάρχης, Προφήτης Ηλίας, Κοσμάς ο Αιτωλός, Άγιος Στυλιανός, ο Μυστικός Δείπνος, η Παναγία.

-Είχα άλλα τόσα και τα συγκεντρώσαμε και τα παραδώσαμε σ’ ένα άλλο εκκλησάκι. Και ο κόσμος μας φέρνει συνέχεια. Αν έρθετε κάποια άλλη στιγμή θα δείτε τον κόσμο να έρχονται γονατιστοί. Αυτό γίνεται όταν η Παναγία έρχεται στο όνειρό σου. Ο κόσμος πιστεύει. Κι εγώ πάντως πιστεύω. Είμαι μουσουλμάνος, δεν με πειράζει που είμαι μουσουλμάνος, απλώς έκανε θαύματα η Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου. Έσωσε την εγγονή μου…’’
…Από τις πιο τακτικές επισκέπτριες η κ. Φαϊζέ που λέει ότι άσχετα αν είναι μουσουλμάνα έρχεται γιατί η Αγία Ειρήνη βοηθά.
«Ερχόμαστε και ανάβουμε κεριά για τα παιδιά μας όταν αρρωσταίνουν, τα φέρνουμε εδώ πέρα, φιλούν τις εικόνες και γίνονται καλά. Ό,τι ζητάς αυτό μπορείς να το κάνεις. Εγώ δόξα τω Θεώ ξέρω ότι ήρθε πολύς κόσμος και τον βοήθησε. Και αυτό είναι πάντα καλό»…
…Μια άλλη μουσουλμάνα λέει για το προσκυνητάρι: «Πήγα εκεί και παρακάλεσα για την κόρη μου να της δώσει ένα κορίτσι. Το έδωσε. Δεύτερη φορά ήρθα εδώ σε αυτό το μοναστηράκι και ζήτησα άλλο ένα κορίτσι να της δώσει, να μην της δώσει αγόρι. Και το δεύτερο κορίτσι βγήκε. Αλλά το τρίτο μου λέει, γιαγιά να πας πάλι εκεί εσένα σε πιστεύει.
Ήρθα,παρακάλεσα, άναψα εδώ ένα κερί, λέω για την εγγονή μου να την δώσει ένα αγοράκι και το έδωσε». Πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι μια άλλη γυναίκα που έκανε 10χρόνια για να αποκτήσει παιδί. «Βλέπει στο όνειρό της την Παναγία και της λέει θα πας να το πεις. Θα έρθει με τα γόνατα, θα παρακαλέσει, θα ανάψει ένα κεράκι και όλη αυτή η στεναχώρια θα περάσει. Και πράγματι η γυναίκα γέννησε και έδωσε στο παιδί το όνομα της Παναγίας, στα τούρκικα«Μυριέμ».
Όσο καθόμαστε εκεί οι ιστορίες που ακούμε είναι πολλές και ανάλογες. Αναρωτιόμαστε αν έχει έρθει ποτέ ιερέας στο σημείο εκείνο όπου οι άνθρωποι νοιώθουν την ανάγκη να εκφράσουν την αγάπη, την πίστη και εναποθέτουν την ελπίδα τους σε κάποιους χριστιανούς Αγίους και στην ίδια την Παναγία.»
Βλέπουμε τα θαυμάσια που ποιεί ο Κύριός μας και Θεός μας, ο Οποίος «πάντας ανθρώποις θέλει σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν» (Α΄Τιμ. 2:4). Ίσως τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν απάντηση σε όσους ρωτούν τι θα απογίνουν όσοι άνθρωποι γεννήθηκαν βουδιστές,μουσουλμάνοι ή μέσα σε οποιαδήποτε άλλo θρήσκευμα και όχι Χριστιανοί. Ο Θεός μεριμνά για όλους.


Συνοψίζουμε λοιπόν τα εξής:

1.
Κανένας απο αυτούς δεν έγινε Χριστιανός

2.
Όλοι τους μουσουλμάνοι και μάλιστα πιστοί και αφοσιωμένοι στο Ισλάμ ωστόσο,βρήκαν στις σεπτές μορφές των Αγίων το δικό τους βάλσαμο ψυχής κι έτσι απλόχερα δείχνουν τα αισθήματά τους.

3.
...αυτοπροσδιορίζονται ως μουσουλμάνοι σύμφωνα με τις πεποιθήσεις και τις παραδόσεις τους, αλλά πιστεύουν με απόλυτο τρόπο στην δύναμη και την μορφή της Παναγίας, στην Ειρήνη Χρυσοβαλάντου και στον Αη Γιώργη.

4.
Λέγουν:
Ο κόσμος πιστεύει. Κι εγώ πάντως πιστεύω. Είμαι μουσουλμάνος, δεν με πειράζει που είμαι μουσουλμάνος, απλώς έκανε θαύματα η Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου. Έσωσε την εγγονή μου…’’
…Από τις πιο τακτικές επισκέπτριες η κ. Φαϊζέ που λέει ότι άσχετα αν είναι μουσουλμάνα έρχεται γιατί η Αγία Ειρήνη βοηθά.

5.
Λέει το άρθρο:
Όσο καθόμαστε εκεί οι ιστορίες που ακούμε είναι πολλές και ανάλογες. Αναρωτιόμαστε αν έχει έρθει ποτέ ιερέας στο σημείο εκείνο όπου οι άνθρωποι νοιώθουν την ανάγκη να εκφράσουν την αγάπη, την πίστη και εναποθέτουν την ελπίδα τους σε κάποιους χριστιανούς Αγίους και στην ίδια την Παναγία.»

6.
Και τέλος διαβάζουμε το εξής θαυμαστό: «
Βλέπουμε τα θαυμάσια που ποιεί ο Κύριός μας και Θεός μας, ο Οποίος «πάντας ανθρώποις θέλει σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν» (Α΄Τιμ. 2:4). Ίσως τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν απάντηση σε όσους ρωτούν τι θα απογίνουν όσοι άνθρωποι γεννήθηκαν βουδιστές, μουσουλμάνοι ή μέσα σε οποιαδήποτε άλλo θρήσκευμα και όχι Χριστιανοί. Ο Θεός μεριμνά για όλους».

Όπως καταλάβατε εις το τέλος το άρθρο απο μόνο του ομολογεί την αλήθεια επιβεβαιώνοντας ότι ουδείς πρόκειται να γίνει Χριστιανός, διότι αναφέρει «
τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν απάντηση σε όσους ρωτούν τι θα απογίνουν όσοι άνθρωποι γεννήθηκαν βουδιστές, μουσουλμάνοι ή μέσα σε οποιαδήποτε άλλo θρήσκευμα και όχι Χριστιανοί. Ο Θεός μεριμνά για όλους»!!

Και εμείς ρωτάμε: Μα καλά δεν αναγνώσατε τα κείμενα τόσων αγίων της Εκκλησίας μας οι οποίοι μας λέγουν τι θα απογίνουν αυτοί οι άνθρωποι που ανήκουν σε άλλο θρήσκευμα; Προς τι το ερώτημα;;; Προς τι μας λέτε ότι «
Ο Θεός μεριμνά για όλους»;; Βεβαίως και μεριμνά για όλους και για τα πάντα, όμως τι σχέση έχει αυτό με την εν Χριστώ σωτηρία;;; Λησμονήσατε αυτό που αναφέρατε «...και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν» (Α΄Τιμ. 2:4)»;; η οποία αλήθεια είναι ο ίδιος ο Χριστός, και μόνο δια μέσω Αυτού επιτυγχάνεται η σωτηρία!

Πρέπει να προσέχουμε διότι ο Κύριος μας προειδοποίησε λέγοντας: «
εγερθήσονται ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, εί δυνατόν, και τους εκλεκτούς».

Κάποιος όμως πάλι μπορεί να αναρωτηθεί «μήπως είναι ακραία αυτά που λέτε»;;; Ας αναγνώσουμε λοιπόν τους βίους των αγίων μας αλλά και τους λόγους των Πατέρων μας δια να δούμε το πως οι αλλόθρησκοι άγιοι μας πως έγιναν Χριστιανοί, αλλά και τι μας διδάσκουν οι άγιοι Πατέρες μας δια την σωτηρία των αιρετικών και τότε θα δούμε εαν είναι ακρότητες αυτά που λέγουμε.
Ας γνωρίζουμε ότι «τι κοινωνία φωτὶ πρός σκότος» καί «συμφώνησις Χριστοῦ πρὸς Βελίαλ» (Β´ Κορ. ϛ´ 15);

Σημείο σωτηρίας δεν είναι το θαύμα, αλλά η Ορθόδοξος Ομολογία έργω τε και λόγω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου