Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ποιοί ήταν οι «θεοί» των εθνών; (Ψαλ. 95,5) (3ο ΜΕΡΟΣ)


«ΟΛΑΙ ΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ» (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΑΡΧ. ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΟΥΚΟΥΖΗΣ)

«ΑΠΑΤΩΜΕΘΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΩΜΕΝ, ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΩΜΕΝ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΙΣ ΚΑΤΗΛΘΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΑ» (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ.94, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1968)


Έτσι ακριβώς είχε δηλώσει ο Πατριάρχης Αθηναγόρας αλλά και άλλοι ομόγνωμοι με αυτόν! Είναι έτσι όμως; Πως δύναται να γίνει αυτό όταν μέλη του Π.Σ.Ε. πιστεύουν στην Μετενσάρκωση, Διαλογισμό, Γιόγκα κ.λπ; Με τέτοιες πρακτικές και διδασκαλίες που προσπαθούν δήθεν να βρούν τον «εσώτερο εαυτό τους», ή το «ανώτερο εγώ» τους, ή το «υπερεγώ» τους αλλά και χειρότερες διδασκαλίες - δόγματα που αποδέχονται, οι «ορθόδοξοι» συμφωνούν;

Όλες αυτές οι τεχνικές (όταν ασκούνται μεθοδικά) διανοίγουν μια αφύλακτη είσοδο στην Ελεύθερη Βούληση του ανθρώπου για να εισχωρήσει ποιός λέτε; Ο Θεός ή οι δαίμονες; Αυτό σκεφτείτε το εσείς πρός το παρόν, εως να σας δείξουμε τι λέγουν οι ίδιοι!!!
Μ΄ αυτούς λοιπόν που κάνουν τέτοιες ''τεχνικές'' συμπροσεύχονται οι δήθεν «ορθόδοξοι»!!!

Συμπροσεύχονται ακόμα και με Μουσουλμάνους! Δωρίζουν Κοράνια, ονομάζοντάς τα «ιερά» και θεωρούν ότι ο Αλλάχ είναι ο ίδιος ο Θεός απλώς με άλλο όνομα!!!

Ας δούμε όμως τι πιστεύουν οι ίδιοι.
Μπορείτε πατώντας τον τίτλο του άρθρου να αναγνώσετε μερικούς λόγους του αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού δια το τι πιστεύουν οι ίδιοι ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΙΣΜΑΗΛΙΤΑΙ (ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ)

και σε υπόλοιπα άρθρα θα συνεχίσουμε με τον ίδιο διότι είναι αρκετά μακρύς ο λόγος του.

Ας δούμε όμως και τι αναμένουν οι Μουσουλμάνοι, και τι κοινό έχουμε εμείς με αυτούς!!!
Είναι κοινό το ποθούμενο;;

Αυτοί αναμένουν κάποιον εσχατολογικό ιμάμη που θα επιστρέψει στο τέλος του κόσμου με την θρυλική μορφή του ''Μάχντη'', δηλαδή του σωτήρα και ελευθερωτή!
Κατά την γενική άποψη των μουσουλμάνων είναι ο πρώτος ανανεωτής της πίστης και ελευθερωτής. Θα έρθει κατά τα έσχατα για να αποκαταστήσει την αδικία και να δημιουργήσει ένα σύντομο εσχατολογικό βασίλειο, που θα αποτελέσει την χρυσή εποχή του Ισλάμ (I. Goldzier, Vorlesugen über den Islam, Algier, 1910, σ. 268).

Οι αντιλήψεις για τον αναμενόμενο σωτήρα διαφέρουν στις δύο θρησκευτικές παραδόσεις του Ισλάμ, στους σουννίτες και τους σιίτες. Για τους σουννίτες ο Μάχντη είναι εκείνος που θα κυριαρχήσει στον ισλαμικό κόσμο και θα φέρει την αλήθεια και την βεβαιότητα. Βεβαίως και ο Ιησούς (‘Îsâ) ονομάζεται ανανεωτής (muhtadî), οι άνθρωποι όμως χρειάζονται έναν απόλυτο αρχηγό και ανανεωτή, και αυτός είναι ο Μάχντη. Ο Ιησούς θα είναι ο βοηθός του. Ο Μάχντη θα κυβερνήσει όχι μόνον τους μουσουλμάνους, αλλά και όλους τους χριστιανούς και θα είναι ο τελευταίος και αλάθητος ερμηνευτής της αποκαλύψεως του Κορανίου. O Μάχντη αυτός θα είναι επίσης ο τελευταίος χαλίφης, δηλαδή εκπρόσωπος του Προφήτη.

Για τους σιίτες ο μεγάλος αναμορφωτής του Ισλάμ και σωτήρας είναι ο δωδέκατος ιμάμης, ο οποίος θα επιστρέψει από τον τόπο της απόκρυψής του κατά το πλήρωμα του χρόνου. Επομένως το βαθύτερο νόημα της αποκαλύψεως, του Κορανίου και της σούννα, επιτυγχάνεται μόνον δια του κεκρυμμένου ιμάμη, που τον προστατεύει και τον φωτίζει ο Θεός, και είναι ικανός να ερμηνεύει και να ανακοινώνει στους ανθρώπους την εσωτερική (baṭin) αλήθεια της αποκαλύψεως, διότι είναι αλάθητος (ma‘ṣûm) και αναμάρτητος (‘iṣma). Γι’ αυτό ακριβώς είναι αναγκαία η επιστροφή του και η σύντομη βασιλεία του στη γη κατά τα έσχατα, ώστε να αποκαταστήσει την διασαλευθείσα τάξη του κόσμου.

Ο εσχατολογικός ιμάμης, που ταυτίζεται με τον Μάχντη, είναι το θεμέλιο της πίστης των σιιτών. Ο ιμάμης αυτός είναι για μεν τους Ιμαμήτες ο δωδέκατος, για δε τους Ισμαηλίτες ο έβδομος, ο οποίος κρύφτηκε μυστηριωδώς και έκτοτε παραμένει κρυμμένος και παρακολουθεί από τον κρυφό τόπο της απόκρυψής του την πορεία της κοινότητάς του. Ο κρυμμένος ιμάμης ονομάζεται επίσης qâ’im, ο «υφαρπαγμένος και ενδόξως ιστάμενος», και al-muntazar, o «αναμενόμενος», ο οποίος θα επιστρέψει κατά τα έσχατα και «θα φέρει τη δικαιοσύνη στη γη, η οποία σήμερα είναι γεμάτη από καταπίεση και αμαρτία.

Η πρώτη μεγάλη πηγή της εσχατολογικής αυτής φιλολογίας είναι το Kitâb al-ghayba (Το βιβλίο της απόκρυψης) του ‘Abd Allâh Muhammad « Ibn Abî Zaynab » al-Nu‘mânî (θ. 345H/956)6, έργο που αποτελεί πηγή για όλους τους μεταγενέστερους συγγραφείς. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία για την επιστροφή του «κρυμμένου» ιμάμη ή Μάχντη είναι η γενική κυριαρχία του κακού στη γη. Οι άνθρωποι συνεχώς χάνουν την πίστη και είναι ανάγκη να επιστρέψουν σ’ αυτήν. Ωστόσο η ανθρωπότητα θα χειροτερεύει συνεχώς και ο Θεός θα την εγκαταλείψει σε σημείο που η Κάαμπα θα εξαφανισθεί, τα αντίτυπα του Κορανίου θα μείνουν κενά γραμμάτων και οι λόγοι του Θεού θα σβήσουν από το μυαλό των ανθρώπων. Γι’ αυτό ακριβώς είναι απαραίτητη η επιστροφή του «κρυμένου» ιμάμη, ο οποίος θα συντρίψει τις δυνάμεις του κακού, θα απαλλάξει την ανθρωπότητα από την παγκόσμια βία, την αδικία και την άγνοια, και θα πληρώσει τη γη με δικαιοσύνη. Η απελευθέρωση δεν θα είναι ειρηνική. Θα έρθει βίαια με έναν τρομερό πόλεμο, και ο σωτήρας θα ελευθερώσει όχι μόνον τους καταπιεσμένους της εποχής εκείνης, αλλά και εκείνους που αδικήθηκαν ανά τους αιώνες και θα πάρει εκδίκηση για όλες τις αδικίες που υπέστησαν (Al-Tâ‘âwîdhî, al-Dîwân, D. S. Margoliouth (ed.), Cairo, 1903, σ. 103).

Γενικώς βλέπουμε πως στην εσχατολογική αυτή γραμματεία χρησιμοποιούνται γνωστές εικόνες, παραστάσεις και σύμβολα που απαντούν σε κάθε εσχατολογική και αποκαλυπτική φιλολογία, ιδίως στην χριστιανική, όπως αριθμολογία, κοσμογονικές παραδόσεις, σημεία ελεύσεως των εσχάτων, που συνοδεύονται από φυσικές καταστροφές και κοινωνικούς αναβρασμούς, υπολογισμοί της διάρκειας της επικράτησης του καλού και του κακού στον κόσμο και φοβερές εικόνες, οι οποίες προκαλούν δέος και εξάπτουν την φαντασία του πιστού. (βλ. περιοδικό ''Σύνθεσις'' Θεολογίας Α.Π.Θ.)

Το γιατί όμως ομοιάζουν κάποια γεγονότα με τα στοιχεία της Αποκάλυψης, μας το αναλύει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός λέγοντας «
Από το χρόνο εκείνο και δώθε ξεφύτρωσε σ' αυτούς ψευτοπροφήτης που ονομαζόταν Μωάμεθ, αυτός αφού μελέτησε την Παλαιά και Καινή και συνομιλώντας δήθεν με Αρειανό μοναχό, ίδρυσε δική του αίρεση».

Βεβαίως και είχε μελετήσει τα χριστιανικά κείμενα και απο αυτά άντλησε τις πηγές δια το Κοράνι του.
Παρατηρήσατε βεβαίως ότι ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ έναν ΜΕΣΣΙΑ που θα τους ελευθερώσει. Το ίδιο αναμένουν και οι Ιουδαίοι βεβαίως! Δια τούτο υπάρχουν και πολλές ομοιότητες μεταξύ των δυο Μεσσίων (Ιουδαισμού-Μωαμεθανισμού).

Θεωρούμε περιττό να σας πούμε ποιόν «Μεσσία» αναμένουν!!! Ο νοών νοείτω!

Αναρωτιόμαστε όμως· οι «ορθόδοξοι» που συμπροσεύχονται μαζί τους και δωρίζουν τα «ιερά» Κοράνια, όπως λέγουν και οι ίδιοι, τι πιστεύουν δια τον αναμενόμενο ΜΕΣΣΙΑ των Μουσουλμάνων αλλά και Ιουδαίων;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου