Αναγνώσαμε το κείμενο της εγκυκλίου του Μητροπολίτου Γόρτυνος Ιερεμία, όπως επίσης και το κείμενο του κ. Σημάτη που ορθά βεβαίως αναρωτιέται, όπως και εμείς άλλωστε, διατί δεν ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΟΥΝ τους αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους και διατί δεν τους αναθεματίζουν;; Πολλάκις εις τα κείμενά μας επίσης έχουμε γράψει το ίδιο. Δυστυχώς όμως βλέπουμε ότι ακόμη και σήμερα συνεχίζεται η ίδια γραμμή απο αυτούς που αγανακτούν κατά του Οικουμενισμού.
Εις το ίδιο πνεύμα κινείται και ο Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς ο οποίος εις το πρωτοχρονιάτικο μήνυμά του έγραψε ότι :«Μην επιτρέπουμε αιρετικοί και κακόδοξοι όπως π.χ. μάρτυρες του Ιεχωβά, παπικοί, Πεντηκοστιανοί, οικουμενιστές να αλλοιώσουν την αλήθεια των πατέρων μας..», και πολύ σωστά, όμως δίχως να ονομάζει δια το ποιοί είναι αυτοί οι Οικουμενιστές.
Το ''Συνοδικόν της Ορθοδοξίας'' μας λέγει ''ο μη λέγων τοίς αιρετικοίς ανάθεμα, ανάθεμα έστω'' και πραγματικά είναι βαρύς τούτος ο λόγος!
Γνωρίζουμε απο τους λόγους των αγίων πατέρων ότι όποιος έχει καλά έργα δίχως όμως την ορθή ομολογία δεν σώζεται. Το ίδιο επίσης και δι΄ αυτόν που έχει την ορθή ομολογία δίχως τα καλά έργα. Διότι εις τι θα μας ωφελήσει εαν ομολογούμε ορθά όμως έχουμε εντελώς διαφορετικό βίο απο αυτόν που μας διδάσκει η Ορθοδοξία;; ή εις τι θα μας ωφελήσει εαν έχουμε ''καλά έργα'' ενω δεν ομολογούμε Ορθόδοξα;; καλοί άνθρωποι υπάρχουν και αιρετικοί. Δια τούτο ας αποκτήσουμε και τις δυο αυτές απαραίτητες προυποθέσεις δια την σωτηρία μας φοβούμενοι μην εκπέσουμε εις την μια απο αυτές.
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι Ορθόδοξη Ομολογία αλλά και Ορθόδοξο πνευματικό βίο. Αυτά είναι τα δυο όπλα που θα μας ανεβάσουν κοντά εις τον Δεσπότη Χριστό.
Εις το ίδιο πνεύμα κινείται και ο Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς ο οποίος εις το πρωτοχρονιάτικο μήνυμά του έγραψε ότι :«Μην επιτρέπουμε αιρετικοί και κακόδοξοι όπως π.χ. μάρτυρες του Ιεχωβά, παπικοί, Πεντηκοστιανοί, οικουμενιστές να αλλοιώσουν την αλήθεια των πατέρων μας..», και πολύ σωστά, όμως δίχως να ονομάζει δια το ποιοί είναι αυτοί οι Οικουμενιστές.
Το ''Συνοδικόν της Ορθοδοξίας'' μας λέγει ''ο μη λέγων τοίς αιρετικοίς ανάθεμα, ανάθεμα έστω'' και πραγματικά είναι βαρύς τούτος ο λόγος!
Γνωρίζουμε απο τους λόγους των αγίων πατέρων ότι όποιος έχει καλά έργα δίχως όμως την ορθή ομολογία δεν σώζεται. Το ίδιο επίσης και δι΄ αυτόν που έχει την ορθή ομολογία δίχως τα καλά έργα. Διότι εις τι θα μας ωφελήσει εαν ομολογούμε ορθά όμως έχουμε εντελώς διαφορετικό βίο απο αυτόν που μας διδάσκει η Ορθοδοξία;; ή εις τι θα μας ωφελήσει εαν έχουμε ''καλά έργα'' ενω δεν ομολογούμε Ορθόδοξα;; καλοί άνθρωποι υπάρχουν και αιρετικοί. Δια τούτο ας αποκτήσουμε και τις δυο αυτές απαραίτητες προυποθέσεις δια την σωτηρία μας φοβούμενοι μην εκπέσουμε εις την μια απο αυτές.
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι Ορθόδοξη Ομολογία αλλά και Ορθόδοξο πνευματικό βίο. Αυτά είναι τα δυο όπλα που θα μας ανεβάσουν κοντά εις τον Δεσπότη Χριστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου