«Δια ποιάν αιτίαν άνοιξε τους ουρανούς κατα τρόπον τόσο σπάνιο, (σ.σ. εννοούν ότι την ημέρα ενός συνεδρίου των ζηλωτών που παρέστη ο κύριος που εξιστορεί την ιστορία είχε άσχημο καιρό) , ως αποτέλεσμα είχε εμείς ο υποτιθέμενος νέος ισραήλ να ταξιδέψουμε με εξαιρετική δυσκολία, αλλά και κίνδυνο και να ακινητοποιηθούμε παραδειγματικά δίπλα ακριβώς στην ουρανούπολη καθείς στιγμήν αναρίθμητοι αιρετικοί και αλλόθρησκοι, τουρίστες και τουρίστριες, εισέρχωνται ανενόχλητοι καθημερινώς ακόμα και για γυμνισμό (!!!) στην ουρανούπολη; Είναι ηλίου φαεινότερον πως ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός όχι μόνο δεν ευαρεστήθηκε απο την ψευτομολογία μας (εννοεί ότι και αυτός πρώτα ήταν ζηλωτής, ενω μετέπειτα μετανόησε) αλλά και εξέφρασε τον παροργισμό του δια των βιαίων καιρικών και γεωλογικών αυτών φαινομένων».
Τι να σχολιάσει κανείς!!! Εξοργίσθηκε ο Κύριος δια το συνέδριο των παλαιοημερολογιτών, αλλά δεν εξοργίζεται δια τους αιρετικούς, αλλοθρήσκους αλλά και γυμνιστές!!! και δημιούργησε τα καιρικά φαινόμενα ώστε να εμποδίσει την μετάβαση εις το συνέδριο αυτό!!
Είναι όντως ηλίου φαεινότερον, όπως γράφετε και εσείς, ότι εξεφράζετε την βλακεία εις όλο της το μεγαλείο! Και μην παρεξηγηθείτε, διότι εις την ελληνικήν γλώσσαν η βλακεία σημαίνει την ''κουταμάρα'', ''μωρία'', ''χαζομάρα'' όπως γράφουν τα ελληνικά λεξικά.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 80 ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ!!!
Τι να σχολιάσει κανείς!!! Εξοργίσθηκε ο Κύριος δια το συνέδριο των παλαιοημερολογιτών, αλλά δεν εξοργίζεται δια τους αιρετικούς, αλλοθρήσκους αλλά και γυμνιστές!!! και δημιούργησε τα καιρικά φαινόμενα ώστε να εμποδίσει την μετάβαση εις το συνέδριο αυτό!!
Είναι όντως ηλίου φαεινότερον, όπως γράφετε και εσείς, ότι εξεφράζετε την βλακεία εις όλο της το μεγαλείο! Και μην παρεξηγηθείτε, διότι εις την ελληνικήν γλώσσαν η βλακεία σημαίνει την ''κουταμάρα'', ''μωρία'', ''χαζομάρα'' όπως γράφουν τα ελληνικά λεξικά.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 80 ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ!!!
Δυστυχῶς τὸ πρόσωπον αὐτὸ μοῦ εἶναι γνωστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήἜχει γεμίσει τὴν Ἀθήνα μὲ γραφὲς στοὺς τοίχους, εἴτε μὲ μαρκαδόρους εἴτε μὲ σπραίυ (βλέπετε ἐκεῖ δὲν δύναται νὰ παρατηρήσῃ τὴν πλάνην του, ποὺ καταῤῥυπαίνει τὴν πόλιν ἀθετῶν συνάμα καὶ τὸν πολιτικὸν νόμον ἀλλὰ καὶ τὸ ἴδιο τὸ Εὐαγγέλιον ὅπου κελεύει νὰ ὐπακούωσιν οἱ πιστοὶ εἰς τοὺς σωστοὺς καὶ συμφώνους μὲ τὴν διδασκαλίαν τῆς Ἐκκλησίας νόμους), τοὺς ἄλλους θέλει νὰ σώσῃ τάχαμ τάχαμ ἀπὸ τὴν πλάνη.
Τὸ πρόβλημα ξεκινᾷ ἀπὸ τὴν ἠμιμάθειάν του, ἡ ὀποία θὰ ἔλεγα πὼς συναγωνίζεται ἐπάξια τὴν ὑπερηφάνειαν ὅπου ἔχει.
Ἔπειτα, καταλαβαίνετε πόσο εὔκολα μπορεῖ νὰ χειραγωγηθῇ κάποιος ποὺ συνδυάζει αὐτὰ τὰ δύο, ἀπὸ ἐπιτηδείους πλανῶντας καὶ πλανωμένους, πίπτων μάλιστα εἰς τόσα ἄτοπα καὶ πιστεύων συνάμα ὅτι βοηθεῖ καὶ τοὺς συνανθρώπους του.
Αἵρεσιν βλέπετε δὲν μπορεῖ νὰ δῇ πουθενὰ στὸν νεοημερολογίτικο οἰκουμενισμό, ἀδυνατεῖ τελείως. Φρόντισε βλέπετε, ὁ εἰς τὴν Κρήτην εὑρισκόμενος χιλιοπλανεμένος ἀποστάτης ἐκ Κερασιᾶς Ἁγίου Ὄρους, νὰ ἐπαναπαύσῃ μὲ σοφιστείας τὴν συνείδησίν του.
Τέλος πάντων, ἂς μὴ ἐπεκταθῶ, ἐξ ἄλλου δὲν ἀξίζει νὰ ἀσχοληθῇ κανεὶς μὲ τὸ ἄτομο διότι πολλοὶ τὸν ἐσυμβούλευσαν ἀλλὰ παραμένει ἀμετανόητος. Ὀπότε, μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, λέγει κι ὁ Ἀπόστολος.
Πάντως, ἂν ζοῦσε ὀ γνωστὸς, ἀποθαμένος τώρα, καραγκιοζοπαίκτης Σπαθάρης, νομίζω ὅτι ἀπὸ τὴν ὁμιλίαν αὐτὴν θὰ μποροῦσε νὰ ἐμπνευσθῇ κάλλιστα μία μελλοντικὴ παράσταση μὲ τίτλο: ''Ὁ Καραγκιόζης «Θεολόγος»΄΄.
Σε χαιρετώ αδερφέ! Εγω δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο αλλά απο αυτά που λέγει καταλαβαίνω ότι πρόκειται περι πλανημένου. Επίσης το σχόλιό σου που λέγεις «καταλαβαίνετε πόσο εὔκολα μπορεῖ νὰ χειραγωγηθῇ κάποιος ποὺ συνδυάζει αὐτὰ τὰ δύο, ἀπὸ ἐπιτηδείους πλανῶντας καὶ πλανωμένους», και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σ΄ ευχαριστώ δια τις πολύτιμες πληροφορίες που μας έδωσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό υπόλοιπο εις την αγία τεσσαρακοστή.