Φαίνεται πως οι οικουμενιστές επιστρατεύουν τώρα και τις κοσμικές εφημερίδες, επιλέγοντας μάλιστα τα κυριακάτικα φύλλα των εφημερίδων του Ομίλου Λαμπράκη, για να βάλλουν εναντίον όσων αποκαλύπτουν τις αιρετικές τους δράσεις. Με σημερινό άρθρο της στο ΒΗΜΑ η Μαρία Αντωνιάδου στρέφεται με τρόπο προκλητικό και σκληρό εναντίον όσων ελέγχουν τα οικουμενιστικά ανοίγματα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και άλλων Ιεραρχών. Συγκαταλέγει στα «τάγματα νεοσυντηρητικών» τους υπογράψαντες την «Ομολογία Πίστεως», το Μητροπολίτη Πειραιώς και τους άλλους Μητροπολίτες που υπέγραψαν την Ομολογία, τους αγωνιστές πιστούς που διαμαρτυρήθηκαν στην Κύπρο κατά τη διάρκεια του Διαλόγου με τους Παπικούς, ενώ δεν «χαρίζεται» ούτε και στα ιστολόγια και ιστοσελίδες που αγωνίζονται ενάντια στον Οικουμενισμό. Η κατασυκοφάντηση του αντι-οικουμενιστικού αγώνα συνεχίζεται, τώρα και με τη συνδρομή των κοσμικών εφημερίδων.
Αναδημοσιεύουμε το άρθρο της Μαρίας Αντωνιάδου για να αντιληφθούμε όλοι το θράσος των οικουμενιστών που όχι μόνο αποκλίνουν από την Πίστη αλλά ζητούν να φιμώσουν και κάθε Ορθόδοξη φωνή με κάθε τρόπο.
Τάγματα νεοσυντηρητικών πολιορκούν την ΟρθοδοξίαΑναδημοσιεύουμε το άρθρο της Μαρίας Αντωνιάδου για να αντιληφθούμε όλοι το θράσος των οικουμενιστών που όχι μόνο αποκλίνουν από την Πίστη αλλά ζητούν να φιμώσουν και κάθε Ορθόδοξη φωνή με κάθε τρόπο.
Οι υπερορθόδοξοι φονταμενταλιστές βάλλουν κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη, του Πατριάρχη Μόσχας και του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας
ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ
ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ στις Ηνωμένες Πολιτείες στις αρχές του 20ού αιώνα από τους βαπτιστές και τους πρεσβυτεριανούς, ο φονταμενταλισμός επεκτάθηκε σταδιακά στο Ισλάμ και στα ακραία εβραϊκά κινήματα και πλέον χτυπά δυνατά τις πύλες της Ορθόδοξης Εκκλησίας......Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος και ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ. Αναστάσιος βρίσκονται στο στόχαστρο των υπερορθόδοξων ομάδων, οι οποίες αντιτάσσονται στον διάλογο με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, τους προτεστάντες, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, το Ισλάμ, τους εβραίους, καθώς και με τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν για καίριας σημασίας ζητήματα. Τα Βαλκάνια δείχνουν να
αποτελούν το έδαφος επί του οποίου ανεφύησαν τα κινήματα αυτά και έχουν εξαπλωθεί στη Γεωργία, κατέκλυσαν τη ρέπουσα σε τέτοια φαινόμενα από την εποχή του Ντοστογιέφσκι Ρωσία, επεκτείνονται στα ζεστά νερά της Μεσογείου και κυρίως της Κύπρου και των αραβικών κρατών, και φτάνουν ακόμη και στη μακρινή Λατινική Αμερική, καθώς επίσης και σε αυτήν ακόμη την Αυστραλία.
Η γεωγραφία των ορθόδοξων φονταμενταλιστών
Το κέντρο
Με κέντρο αναφοράς τη Θεσσαλονίκη, στην οποία έχουν σπουδάσει δεκάδες θεολόγοι, μοναχοί και κληρικοί, οι ομάδες των νεοσυντηριτικών έχουν επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα Βαλκάνια. Η Βουλγαρία και η Σερβία δείχνουν να κρατούν καλά τα σκήπτρα του φονταμενταλισμού, αφού επί πολλούς αιώνες έζησαν σε μια κλειστή ορθοδοξία που επιβίωνε στην οθωμανική αυτοκρατορία και αμέσως μετά κάτω από τη σκληρή πίεση των ολοκληρωτικών καθεστώτων των Τίτο και Ζίβκοφ. Η πτώση των συνόρων τούς έφερε ακόμη πιο κοντά στην πρωτεύουσα των Βαλκανίων Θεσσαλονίκη και τα κινήματα του νεοσυντηρητισμού άρχισαν να αποκτούν άμεση επικοινωνία μεταξύ τους.
Με blogs και Facebook
Παρά το γεγονός ότι δηλώνουν οπαδοί της παράδοσης, οι ομάδες των υπερορθοδόξων έχουν δημιουργήσει δεκάδες sites, blogs, σχολιογραφικά πρακτορεία ειδήσεων και ομάδες στο Facebook μέσα από τα οποία κατακεραυνώνουν όλους όσοι έχουν διαφορετικές από αυτούς απόψεις και θέσεις . Η δραστηριότητα που παρουσιάζουν οι ομάδες αυτές στο Διαδίκτυο είναι εντυπωσιακή και ανταγωνίζεται σε αμεσότητα ακόμη και τις πάντα καλά ενημερωμένες επίσημες ιστοσελίδες της Αγίας Εδρας και του Πατριαρχείου Μόσχας. Με φωτογραφίες, βίντεο, σχόλια αλλά και πληροφορίες για τις παρασκηνιακές συζητήσεις που συντελούνται στις συνομιλίες μεταξύ των Εκκλησιών και των θρησκειών, οι χρήστες στο Διαδίκτυο που ανήκουν στις υπερσυντηρητικές ομάδες δείχνουν ότι διαθέτουν πολύ καλή πληροφόρηση ακόμη και εκ των έσω.
Η δράση
Συναντήσεις, συνέδρια και συνομιλίες για το φαινόμενο της Πανθρησκείας, όπως το ονομάζουν, αποτελούν τις κύριες δραστηριότητές τους, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που πραγματοποίησαν ακόμη και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών. Ο στείρος αντιαμερικανισμός και ο αντισημιτισμός χαρακτηρίζουν πολλά από τα συνθήματά τους, διότι θεωρούν ότι η κάθε προσπάθεια συνεύρεσης ή επικοινωνίας μεταξύ των εκπροσώπων των θρησκειών αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου που στόχο έχει την άλωση της ορθοδοξίας, του μοναδικού αληθινού χριστιανικού δόγματος.
Στόχος των φονταμενταλιστικών κινημάτων των βαπτιστών και των πρεσβυτεριανών ήταν ο εξοβελισμός των επιστημόνων οι οποίοι προχωρούσαν σε μεγάλες ανακαλύψεις που δεν συμβάδιζαν με το γράμμα κυρίως της Παλαιάς Διαθήκης. Στόχος των ορθοδόξων φονταμενταλιστών είναι να σταματήσουν άπαξ και διά παντός οι φωνές όλων όσοι προσπαθούν, στο πλαίσιο της παγκοσμιότητας και των πολυπολιτισμικών κοινωνιών, να ανοίξουν διαύλους επικοινωνίας. Και τα πύρινα βέλη τους δείχνουν να στρέφονται κυρίως κατά τριών προσώπων: του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου, του Πατριάρχη Μόσχας κ. Κυρίλλου και του Αρχιεπισκόπου Τιράνων κ. Αναστασίου.
«Οι υπηρέτες της παγκοσμιοποίησης και των ξένων συμφερόντων», οι «εχθροί της Εκκλησίας» όπως τους χαρακτηρίζουν οι αυτοαποκαλούμενοι θεματοφύλακες της παράδοσης, έχουν αρχίσει να ανησυχούν για τη γιγάντωση των φονταμενταλιστικών κινημάτων στο εσωτερικό της Ορθοδοξίας. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που άρχισε να κάνει την εμφάνισή του τη δεκαετία του 1960, με αφορμή την άρση των αναθεμάτων μεταξύ της Ρωμαιοκαθολικής και της Ορθόδοξης Εκκλησίας από τον Πατριάρχη Αθηναγόρα και τον Πάπα Παύλο Στ Δ , ενισχύθηκε τη δεκαετία του 1990, ξεσπάθωσε με αφορμή την επίσκεψη του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β Δ στην Αθήνα, και στη χαραυγή της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα δείχνει να κατακτά τις ψυχές πολλών κληρικών, μοναχών και λαϊκών στελεχών της Εκκλησίας, ανεξαρτήτου ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου.
Η εσωστρέφεια της Εκκλησίας
Την περασμένη Τετάρτη ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος με μια βαρυσήμαντη ομιλία του στην Ακαδημία Αθηνών στηλίτευσε το φαινόμενο. Η Ορθόδοξη Εκκλησία, είπε, «ατυχώς εν πολλοίς κατατρέχεται υπό τινος εσωστρεφείας, περιοριζομένη συνήθως εις την επίλυσιν των εσωτερικών της κύκλων, κωφεύουσα, ενίοτε υπό την πίεσιν φονταμενταλιστικών κύκλων, εις τας εκκλήσεις διά συνεργασίαν και καταλλαγήν, ως εάν μη ήτο δυνατόν να διατηρήση αλώβητον την ταυτότητά της, εάν ανοίξη και τείνη τας χείρας της εις συνεργασίαν μετά των άλλων. Αλλ΄ ο όντως μέγας πλούτος της Ορθοδοξίας δεν της εδόθη προς συντήρησιν. Οφείλει η Ορθοδοξία να χρησιμοποιήση την παράδοσίν της, τον θεολογικόν και πνευματικόν θησαυρόν της, διά να αντιμετωπίση ο σύγχρονος άνθρωπος τα φλέγοντα υπαρξιακά προβλήματά του».
Την ίδια ώρα, ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος δείχνει να δίνει σαφείς εντολές στους συνεργάτες του: «Δεν μπορούμε να μείνουμε εγκλωβισμένοι». Και απευθυνόμενος στον Οικουμενικό Πατριάρχη κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν τον περασμένο Ιούλιο φέρεται να επισήμανε ότι «εμείς είμαστε κληρικοί, δεν έχουμε το δικαίωμα να μείνουμε απαθείς στον κόσμο που θέλει να ακούσει το μήνυμά μας».
Οσο για τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας κ. Αναστάσιο δείχνει να μετράει τα τραύματα που του προκαλούν πολλές φορές οι φονταμενταλιστές. Καθηγητής πανεπιστημίου και ένας από τους ελάχιστους ορθοδόξους που γνωρίζουν καλά το Ισλάμ, ο κ. Αναστάσιος δηλώνει προς πάσαν κατεύθυνση: «Δεν έχουμε το δικαίωμα να σιωπήσουμε. Εκεί έξω μας περιμένουνε εκατομμύρια πληγωμένες ψυχές που θέλουν να μας ακούσουν»...
«Προδότες» και... ξύλο!
«Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ψεύδεται», ακούστηκε να λέγεται από τα χείλη αρχιερέως κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνεδρίασης της Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον περασμένο Οκτώβριο. Ο μητροπολίτης, ο οποίος ανήκει στη λεγόμενη πτέρυγα των «σκληρών» της Ιεραρχίας, δεν ήταν η πρώτη φορά που κατακεραύνωνε τον κ.κ. Βαρθολομαίο. Η διαφορά ήταν ότι το έπραττε στην αίθουσα της Ιεραρχίας και κανένας από τους εν Χριστώ αδελφούς του δεν έσπευσε να του απαντήσει. Αφορμή για το ξεσπάθωμα του ελκυστικού στα μέσα ενημέρωσης αρχιερέα στάθηκε επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη, ο οποίος ζητούσε από την Εκκλησία της Ελλάδος να λάβει μέτρα, διότι μια ομάδα δικών της κληρικών, μητροπολιτών, μοναχών και πανεπιστημιακών θεολόγων διακινούσε τη λεγόμενη Ομολογία Πίστεως μέσα από την οποία στηλιτεύεται ο διάλογος της Ορθόδοξης με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.
«Ολες οι άλλες θρησκείες που αγνοούν και δεν ομολογούν τον Χριστόείναι ανθρώπινα κατασκευάσματα και έργα του διαβόλου» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην Ομολογία Πίστεως, την οποία φέρονται να υπογράφουν μεταξύ άλλων μητροπολίτες των Πατριαρχείων Σερβίας και Βουλγαρίας, καθώς και της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και το κείμενο αυτό αποτέλεσε, όπως λέγεται, την αιτία για να ξεσπάσουν επεισόδια και να σημειωθεί ακόμη και κατάληψη ναού στην Κύπρο, όπου την ίδια περίοδο διεξαγόταν ο διάλογος με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Εχοντας, όπως λέγεται, ως πεδίο αναφοράς γνωστό μοναστήρι της μεγαλονήσου, οι υπερορθόδοξοι συγκεντρώθηκαν, «διασταύρωσαν» τις ρομφαίες τους με τον Μητροπολίτη Πάφου, αποδοκίμασαν τους ρωμαιοκαθολικούς και κυρίως τους ορθοδόξους οι οποίοι συμμετείχαν στον διάλογο και, όταν πλέον η κατάσταση κινδύνευε να ξεφύγει από κάθε έλεγχο, η αστυνομία προχώρησε σε συλλήψεις και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος επέβαλε ποινές στους μοναχούς και στους κληρικούς που πρωτοστάτησαν στα γεγονότα
ΑΠΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου