tag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post6997079917210105693..comments2023-10-02T03:44:26.485+03:00Comments on ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΣΟΦΙΑ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ??ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttp://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post-5772371297303292282018-04-29T22:43:11.388+03:002018-04-29T22:43:11.388+03:00Χριστός Ανέστη.Παρεμβαίνοντας στην συζήτηση σας κά...Χριστός Ανέστη.Παρεμβαίνοντας στην συζήτηση σας κάνω γνωστά τα εξής .<br />Α.Στο όρθιο μάρμαρο που υπήρχε κάτω απο τον σταυρό στο μνήμα της Οσίας γράφονταν επι λέξει.ΣΟΦΙΑ ΧΟΤΟΚΟΥΡΙΔΟΥ <br />ΜΟΝΑΧΗ<br />ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.ΑΠΕΒΙΩΣΕ 6.5.74.<br />Εφόσον δεν ήταν μοναχή γιατί γράφεται αυτό;<br />Β.Γιατί η Οσία τάφηκε εκτός Μονής και όχι στο κοιμητήριο της Μονής;Η δική μου έρευνα έδειξε ότι ήταν αποδιοπομπαία επειδή ακολουθούσε το παλαιό ημερολόγιο.<br />Γ.Υπάρχουν αρκετές φωτο που δείχνουν την Οσία με τον Επίσκοπο Κυπριανό.fdathanasiouhttps://www.blogger.com/profile/00583581944312185368noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post-33825619203086809972012-07-22T21:21:22.506+03:002012-07-22T21:21:22.506+03:00Με συγχωρείς, αλλά γιατί δεν είναι αξιόπιστες και ...Με συγχωρείς, αλλά γιατί δεν είναι αξιόπιστες και σίγουρες οι άλλες μαρτυρίες, όπως του π. Νικηφόρου Μανάδη (τον γνωρίζω από τη Θεολογική Θεσσαλονίκης, το 1974-75, και τον εκτιμώ· δε νομίζω ότι θα έλεγε ψέματα) ή της Σοφίας Ποντίκα, κλπ., κι είναι αξιόπιστες και σίγουρες οι μαρτυρίες των γονέων της κ. Γράμπα;<br />Τι ίδιον όφελος θα είχε μια απλή γυναίκα που είχε ξεχάσει το όνομα της Αγίας;<br /><br />Όσο για τις διαψεύσεις του Χρήστου Φατούση σχετικά με τον Κυπριανό, τις άκουσα από φίλο μου αγιορείτη μοναχό, που του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, στον οποίο τις είπε ο ίδιος o Φατούσης.Theohttps://www.blogger.com/profile/04289511858576157014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post-70184303776434612532012-07-22T18:25:22.011+03:002012-07-22T18:25:22.011+03:00Σε χαιρετώ αγαπητέ αδερφέ Theo. Κατ΄ αρχάς σ΄ ευχα...Σε χαιρετώ αγαπητέ αδερφέ Theo. Κατ΄ αρχάς σ΄ ευχαριστώ δια την άμεση επέμβαση εις τούτο το ζήτημα που με απασχολεί και με παραξενεύει. Ανάγνωσα τα γραφόμενά σου και τα κρατώ δια την μελέτη μου. Επιμένω όπως έγραψα και εις το άρθρο ότι οι μόνοι που μπορούν να δώσουν αξιόπιστη αλλά και σίγουρη μαρτυρία είναι η Μυρτώ Γράμπα αλλά και οι γονείς της οι οποίοι εκκλησιάζονται σε εκκλησία παλαιοημερολογιτών και συγκεκριμένα των ΙΒ΄ Αποστόλων. Γράφω ''αξιόπιστη μαρτυρία'' διότι ο καθένας μπορεί να καπηλεύεται την Γερόντισσα δια ιδία οφέλη. Είμαι επιφυλακτικός διότι εχω ζήσει μια παρόμοια κατάσταση με τον Γέροντα Ιερώνυμο Αιγίνης ο οποίος ήταν παλαιοημερολογίτης (και αυτό το λέγω μετά βεβαιότητος) ενω οι του νέου τον καπηλεύονται ως δικό τους άγιο!!! Εις το ζήτημα της Γερόντισσας δεν γνωρίζω και δια τούτο το ψάχνω. Σ΄ ευχαριστώ και πάλι δια τις πολύτιμες πληροφορίες που μου έδωσες.ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttps://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post-4569712803632483002012-07-22T13:05:53.305+03:002012-07-22T13:05:53.305+03:00Αγαπητέ Ιωάννη,
Είμαι ο συντάκτης του άρθρου για τ...Αγαπητέ Ιωάννη,<br />Είμαι ο συντάκτης του άρθρου για την αγία Σοφία που αναρτήθηκε στο "Αηδόνι". Εύχομαι κι εγώ ο Κύριος να ελεήσει τους υπευθύνους των διαιρέσεων, και εμάς να μας φωτίζει με το Παναγίο Πνεύμα Του.<br /><br />Προς αποκάτασταση της αλήθειας, σε πληροφορώ πως ο υποστράτηγος ε.α. Χρήστος Φατούσης, που γνώριζε την αγία για χρόνια, διαψεύδει όσα ισχυρίστηκε γι' αυτήν ο Κυπριανός, για την κουρά της, τη σχέση της μαζί του και τη μυστηριακή κοινωνία με τους Γ.Ο.Χ.<br />Εξάλλου, πώς είναι δυνατό η αγία να "εκάρη νομίμως καί κανονικώς μοναχή", όπως ισχυρἰζονται οι "Ενιστάμενοι"; Όποιος γνωρίζει λίγο από Κανονικό Δίκαιο, καταλαβαίνει ότι δεν είναι δυνατόν ούτε έγκυρο ένας ιερομόναχος από την Αττική να κείρει μια μοναχή στην Καστοριά, χωρίς γνώση και άδεια του οικείου επισκόπου.<br /><br />Παρακάτω παραθέτω μια σύνοψη των μαρτυριών για την αγία, στις οποίες πουθενά δεν φαίνεται πως ήταν μοναχή, ούτε παλαιοημερολογίτισσα, αλλά το αντίθετο:<br />Μαρτυρίες όσων τη γνώρισαν εν ζωή<br />σεβ. κ. Θεοκλήτου, μητρ. Φλωρίνης, επιστολή προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 5-4-2011<br />αρχιμ. Νικηφόρου Μανάδη, αρχιερατικού επιτρόπου Εορδαίας της Ι. Μητροπόλεως Φλωρίνης, επιστολή προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 6-3-2011, όπου γράφει: «Στα χρόνια αυτά της ασκήσεώς της μέχρι και της τελευτής της εκκλησιαζόταν, κοινωνούσε και εξομολογούνταν στους ιερείς της Μητροπόλεως Καστορίας οι οποίοι λειτουργούσαν στο μοναστήρι. Την δε εξόδιο ακολουθία της ετέλεσαν ιερείς των Μητροπόλεων Καστορίας και της γείτονος Φλωρίνης.»<br />Στέργιου Ν. Σάκκου, καθηγ. Πανεπιστημίου, αχρονολόγητη<br />Χρήστου Φατούση, υποστράτηγου ε.α. (1998)<br />Άννας Τρύπη-Μάντη, άρθρο στην εφημερίδα «Κλεισούρα», Μάρτιος 2001, με τίτλο «Αφιερωμένο στην γερόντισσα Σοφία»<br />Βασίλη Γιαννακόβα, άρθρο στην εφημερίδα «Ελευθερία», 19-2-2009, με τίτλο «Σοφία Χοτοκουρίδου: Μια ξεχασμένη λαϊκή ασκήτρια»<br />Αναστάσιου Γκοσιόπουλου από την Κλεισούρα, επιστολή προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 7-5-2011<br />Μαρτυρίες για θαύματα μετά την κοίμησή της<br />Επιστολή της Γερόντισσας Εφραιμίας, Καθηγουμένης της Ι. Μονής Γενεθλίου της Θεοτόκου Κλεισούρας προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 9-[δεν διακρίνεται ο μήνας]-2011, όπου καταγράφονται 21 μαρτυρίες για θαύματα και εμφανίσεις της Αγίας: από 1) Ζαχαρούλα Κορακάκη από Θεσσαλονίκη, 2) Κωνσταντίνο και Ευδοξία Σταμίδη, από Ν. Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης, 3) ανώνυμο παιδάκι, 4) Δημήτρη από Καβάλα, 5) από Γ.Π. και Μ.Μ, 6) Βαΐα Σταμκοπούλου από Σέρβια Κοζάνης, 7) Βασιλική από Λέχοβο Φλώρινας, 8) Ε. Τ. από Θεσσαλονίκη, 9) Ευαγγελία Μαστροσάββα από Αθήνα, 10) Σοφία Ποντίκα από Θεσσαλονίκη (δεν θυμόταν το όνομά της, την επικαλέστηκε στην προσευχή της, ρωτώντας την πώς τη λένε, κι άκουσε την απάντηση: «Σοφία με λένε»), 11) Άννα Εφραιμίδου από Βέροια, 12) Σοφία Μεθενίτη από Αττική, 13) Κυριάκο και Χρυσή Τιμπέλλου από Βέσελινγκ Γερμανίας, 14) Θεοδόση Τσιφλάκο από Χαλκίδα, 15) Αθηνά Ρήγα από Πειραιά, 16) Ευαγγελία Τσαρουχά από Θεσσαλονίκη, 17) Αθηνά Ιωαννίδου για τον θείο της Σωτήριο Μητσιούλη από Καναδά, 18) Αντίκλεια Σπυροπούλου από Κομνηνά Πτολεμαΐδας (θαύμα που έγινε το 1969), 19) Ειρήνη από Λέχοβο Φλώρινας, 21) Ζωή από Αθήνα, γεννημένη στην Κλεισούρα (θαυμαστό γεγονός της Αγίας εν ζωή).<br />Ιερέως Χρήστου Μεσημέρη από την Καστοριά, 8-4-2011<br />Αθηνάς Ζαχαριουδάκη από Άγιο Χριστόφορο Πτολεμαΐδας, 1998<br />Μαρίας Μπλάνα από Καταχά Πιερίας, Φεβρουάριος 1999<br />Βασιλικής Ευταξιάδου από Πτολεμαΐδα, 1999<br />Χριστίνας Μητσάογλου από Βέροια, 1999<br />Συμέλας Καπλανίδου από Πτολεμαΐδα<br />Σοφίας Γιώτα<br />Νιόβη Κούση<br />Αναστασίας Τοπάλη, Καρδιά ΠτολεμαΐδαςTheohttps://www.blogger.com/profile/04289511858576157014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post-5912938202432492202012-07-22T02:27:21.627+03:002012-07-22T02:27:21.627+03:00Σε χαιρετώ αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ! Κατ΄ αρχάς να...Σε χαιρετώ αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ! Κατ΄ αρχάς να σε ευχαριστήσω δια τις πολύτιμες πηγές που μας παραχωρείς, όπως επίσης και δια τα πολύτιμα άρθρα. Θεωρώ εντελώς αστείο το επιχείρημα περί δήθεν απαγωγής της Γερόντισσας!Η μάλλον το θεωρώ κουτοπόνηρο!!! <br />Επίσης ο τίτλος που έδωσα στο άρθρο βλέπω ότι συνάπτει με τον τίτλο του τελευταίου λίνκ που μου έδωσες, όλως τυχαίως!!! Κρίμα που δεν το γνώριζα νωρίτερα δια να δημοσιεύσω και τις δυο εικόνες!<br />Λυπάμαι ιδιαιτέρως δι΄ αυτά τα απίστευτα γεγονότα που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια εις τον εκκλησιαστικό χώρο, όπως το εν λόγω ζήτημα! Ο Κύριος να ελεήσει τους υπευθύνους των διαιρέσεων, και εμάς να μας φωτίζει με το Παναγίο Πνεύμα Του.ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttps://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4986205915082970367.post-52408121899613925952012-07-21T20:44:37.748+03:002012-07-21T20:44:37.748+03:00Αδελφέ Ιωάννη δες και εδώ: http://ahdoni.blogspot....Αδελφέ Ιωάννη δες και εδώ: http://ahdoni.blogspot.gr/2012/07/i.html το σχόλιο, που μιλά για δήθεν απόπειρα απαγωγής τη Γερόντισας από τους Γ.Ο.Χ.<br />Δες επίσης εδώ: http://www.synodinresistance.org/pdfs/2012/06/26/20120626aThaymaMyrtos6-12/20120626aThaymaMyrtos6-12.pdf και εδώ: http://www.synodinresistance.org/pdfs/2012/07/06/20120706aOsiaMytidiotissa/20120706aOsiaMytidiotissa.pdf<br />Πάντως πιστεύω πως τους νεοημερολογίτες τους εξυπηρετεί η σαλότητα της Γερόντισας σε αυτήν την περίπτωση γιατί μπορούν ακόμη και σε δύσκολη θέση αν βρεθούν να δικαιολογήσουν καταστάσεις. Χαίρε!δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.com