ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

whos.amung.us

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Κατήχηση «Ορθόδοξου ιερέα»!!!


Αναγνώσαμε την εξής τραγελαφική ανάρτηση, και το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι: ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ!!



Τι άλλο πια να υποθέσουμε;



Η ανάρτηση έχει τίτλο ''Χριστιανος Ορθοδοξος Ιερεας υμνει τους Μουσουλμανους'', και δείχνει ένα βίντεο. Ο «Ορθόδοξος ιερεύς» λοιπόν, αναφέρει εις τους πιστούς κάποιο περιστατικό που του έτυχε και έχει ως εξής:  



«Μια ηλικιωμένη γυναίκα ήρθε σε εμένα λέγοντας «Πάτερ, θέλω να μου απαντήσεις μια ερώτηση μου». «Βεβαίως» της απάντησα.
Είπε: «Όταν θέλω να πάω στην Εκκλησία και καλώ ταξί και τυχαίνει να είναι Μουσουλμάνος ο οδηγός αρνείται να τον πληρώσω λέγοντας μου – είσαι σαν την μητέρα μου, και ο γιος δεν παίρνει χρήματα από την μητέρα του, ιδιαίτερα όταν πάει να προσευχηθεί» Αντιθέτως, όταν ο οδηγός ταξί είναι Χριστιανός μου λέει «αυτή είναι η δουλεία μου» και παίρνει χρήματα.
Όταν άκουσα την ερώτηση ντράπηκα. Αλλά έπρεπε να απαντήσω. Είπα, για να είμαι ειλικρινής, οι Μουσουλμάνοι έχουν χαρακτήρα και καλή συμπεριφορά με σχέση τους Χριστιανούς.
Αυτοί οι Χριστιανοί, που πιθανόν ποτέ τους να μην έχουν έρθει στην Εκκλησία, χάνουν το καλό, το έλεος, την φιλανθρωπία. Θα ήταν καλύτερο γιαυτούς να βοηθήσουν την ηλικιωμένη με τα έξοδα της να πάει εκεί που θέλει η στον γιατρό της η έστω να την βοηθήσουν κουβαλώντας τα πράγματα της στο διαμέρισμα της η στο ασανσέρ. Τέτοιες πράξεις ευχαριστούν τον Θεό.
Το παράξενο είναι ότι αυτό που ευχαριστεί τον Θεό το κάνουν οι Μουσουλμάνοι. Οι Χριστιανοί δεν γνωρίζουν ούτε κάνουν αυτό που ευχαριστεί τον Θεό. Ποιος είναι λοιπόν πιο κοντά στον Θεό;
Προσωπικά βλέπω ότι το μέλλον ανήκει στους Μουσουλμάνους. Θα κληρονομήσουν αυτήν την γη και θα κτίσουν σε αυτή. Αυτό γιατί ενδιαφέρονται για την πίστη τους με σχέση τους Χριστιανούς.
Ο Μουσουλμάνος πραγματοποιεί τα τελετουργικά του στο έπακρο όπως την προσευχή και την νηστεία. Κάνει την προσευχή το «Ειντ» που είναι μια από της πιο συγκλονιστικές σκηνές. Χιλιάδες νέοι Μουσουλμάνοι να προσεύχονται και προσκυνούν κλαίγοντας στον Θεό. Μια σκηνή που λείπει από εμάς τους Χριστιανούς, και δεν βλέπουμε στην Εκκλησία παρά μόνο ηλικιωμένες γυναίκες…»

Τι να πεί κανείς!!! Δείτε και το βίντεο


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου







free counters

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ