ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

whos.amung.us

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Δήλωσις π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ


Παρατηρῶ τελευταῖα, ὅτι διάφορες ὁμάδες, αἱρετικές ἤ αἱρετίζουσες, δημοσιεύουν ἀποσπάσματα ἀπό κείμενα ἤ ὁμιλίες μου, σέ ἐφημερίδες, περιοδικά ἤ στό διαδίκτυο ἤ παραποιώντας ἤ παρερμηνεύοντας τά λεγόμενα καί γραφόμενά μου, γιά νά μέ παρουσιάσουν ὡς συμφωνοῦντα μέ τίς ἰδικές των θέσεις. Ἄλλοι, στά περί ἐμοῦ δημοσιεύματά τους, βάζουν τίτλους, πού διαστρέφουν πλήρως τό νόημα τῶν λόγων μου, γιά τήν παραπλάνηση τῶν ἀναγνωστῶν ἤ ἀκροατῶν τους.
Ὡς ἐκ τούτου, παρακαλῶ πολύ νά μή λαμβάνουν οἱ ἀγαπητοί ὀρθόδοξοι συναγωνιστές ὑπόψει παρόμοια δημοσιεύματα, παρά μόνον ἐκεῖνα, πού φέρουν τήν ὑπογραφή μου ἤ εἶναι μαγνητοφωνημένες ὁμιλίες καί διαλέξεις μου. Διά ὁποιαδήποτε ὅμως διευκρίνηση παρακαλῶ νά ἐρωτῶμαι ἐγώ ὁ ἴδιος ἤ διά γράμματος (Ταϋγέτου 56, 15234 Χαλάνδρι) ἤ τηλεφωνικῶς: 210.6718445, πού λειτουργεῖ καί ὡς τηλεμοιότυπο (ΦΑΞ). Εἴμασθε σέ πονηρούς καιρούς καί γιά χάρη τῆς Πίστεως, πού ταπεινά διακονοῦμε, ὀφείλουμε νά λαμβάνουμε τά κατάλληλα μέτρα, διά νά μή «μωμηθῇ ἡ διακονία» μας (Β´ Κορ. 6,3).


Πρωτ. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός


ΠΗΓΗ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ'' ΑΡ. ΦΥΛ. 1965

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου







free counters

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ